اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه بافق:

دولتمردان با رفع مشکلات اقتصادی از حضور و حمایت مردم قدردانی کنند

امام جمعه بافق با تشکر از حضور حماسی مردم این شهرستان در راهپیمایی 22 بهمن گفت: حضور مردم نماد و رمز ماندگاری نظام و علاقه مردم به رهبری و ولایت است و دولتمردان با رفع مشکلات اقتصادی می‌توانند از این حضور قدردانی کنند.

دولتمردان با رفع مشکلات اقتصادی از حضور و حمایت مردم قدردانی کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از بافق، حجت‌الاسلام سید جواد سلیمانی ظهر امروز در خطبه‌های این هفته نماز جمعه بافق با قدردانی از حضور حماسی و گسترده مردم این شهرستان در راهپیمایی بیست و دوم بهمن اظهار داشت: هیچ انقلابی در دنیا به اندازه انقلاب اسلامی ایران گستره مردمی نداشته و ندارد.

امام جمعه بافق با اشاره به اینکه 35 سال است که از پیروی انقلاب می‌گذرد، بیان کرد: با وجود مشکلات اقتصادی و معیشتی در جامعه، مردم حاضر نیستند دست از نظام، انقلاب و رهبری خود بردارند.

وی تصریح کرد: حضور باشکوه مردم در راهپیمایی 22 بهمن امسال، همه توطئه‌های بدخواهان نظام و دشمنان انقلاب را خنثی کرد.

سلیمانی با بیان اینکه تهدیدات دشمنان انقلاب و نظام در مقابل سیل عظیم مردم ایران هرگز کارساز نیست، خاطرنشان کرد: حضور مردم، نماد بصیرت و آگاهی و وحدت و همدلی مردم و تجدید پیمان با آرمان‌های انقلاب اسلامی، حضرت امام خمینی (ره)، رهبری و شهدای انقلاب اسلامی است .

امام جمعه بافق خاطرنشان کرد: پیام این حضور به یاوه‌گویان این است که کشور ایران با اتحاد و همدلی زیر سایه ولی فقیه و رهبری، راه خود را همچنان ادامه می‌دهد.

وی با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در زمینه سلاح هسته‌ای خاطرنشان کرد: سلاحی که مردم ایران دارند، حتی بالاتر از اتم است .

سلیمانی بیان کرد: انسجام، پایداری، بصیرت، همراهی و ایستادگی مردم در برابر دشمنان، همه سلاح‌های دنیا را از کار انداخت .

امام جمعه بافق همچنین بر ضرورت توجه دولتمردان به این حضور مردم، تصریح کرد: دولتمردان باید احترام، جایگاه و عزت مردم را که با تمام وجود برای پایداری انقلابشان تلاش می‌کنند، حفظ  و مشکلات آنان را حل کنند.

سلیمانی در بخش دیگری از سخنان خود با گرامیداشت اول اسفند، سالروز شهادت شهید محلاتی و 40 نفر از یارانش، به روز روحانیت و دفاع مقدس اشاره کرد و گفت: در اول اسفند، 1364 نماینده امام (ره) در سپاه پاسداران، حجت‌الاسلام شیخ فضل‌الله محلاتی در رأس هیئتی عالی رتبه، عازم جبهه‌های جنگ بودند که هواپیمای حامل آنها مورد حمله دو فروند جنگنده عراقی قرار گرفت و در  شمال اهواز سقوط کرد .

وی بیان کرد: از تعداد 132هزار شهید والامقام دفاع مقدس، 4هزار و 362 شهید روحانی هستند.

گرامیداشت 25 بهمن‌ماه سالروز صدور حکم تاریخی حضرت امام خمینی (ره) در مورد یاوه‌گویان حامی سلمان رشدی، گرامیداشت 29 بهمن سالروز قیام مردم تبریز، تحلیل سبک زندگی و تببین راهکارهای ائمه معصومین (ع) در این زمینه، تاکید بر حسن خلق و غیرت دینی در جامعه و ... از مهم‌ترین موضوعاتی بود که امام جمعه بافق در خطبه‌های نماز جمعه این هفته بافق به آنها اشاره کرد.

انتهای پیام/2464/ذ30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول