اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در گفتگو با فارس عنوان شد

قدردانی فرماندار ویژه شهرستان سقز از حضور مردم در راهپیمایی 22 بهمن

فرماندار ویژه شهرستان سقز 22 بهمن را روز نقش‌آفرینی مردم در صحنه دانست و از حضور باشکوه مردم در راهپیمایی این روز قدردانی کرد.

قدردانی فرماندار ویژه شهرستان سقز از حضور مردم در راهپیمایی 22 بهمن

نادر فخری حاشیه برگزاری راهپیمایی 22 بهمن در گفت‌وگو با خبرگزاری فارس در سقز، از حضور بی‌نظیر و پرشور مردم شهرستان سقز تقدیر و تشکر کرد.

فخری با اشاره به دهه مبارک فجر گفت: این دهه، بزرگداشت و شکر نعمت استقرار حاکمیت دین در مقابل 57 سال دین‌ستیزی است.

وی با بیان اینکه حضور گستره مردم در راهپیمایی یوم‌الله 22 مشت محکمی بر دهان یاوه‌گویان است، افزود: حضور حداکثری مردم در راهپیمایی 22 بهمن چشم دشمنان را کور می‌کند.

فرماندار سقز خاطرنشان کرد: حضور مردم در راهپیمایی 22 بهمن یکی از مصادیق و مظاهر پایبندی به نظام اسلامی است که آثار بسیار مطلوبی در داخل و خارج از کشور دارد.

فخری افزود: دشمن از ماه‌ها قبل برنامه‌ریزی کرده که بتواند حضور مردم را در راهپیمایی 22 بهمن ماه را کمرنگ کند ولی امروز این سیل خروشان میلیونی مردم در سراسر کشور در راهپیمایی 22 بهمن نشانه اعتقاد عملی به آرمان‌های امام راحل، رهبر معظم انقلاب و شهدا پس از گذشت 35 سال است.

وی در پایان با اشاره به اهمیت راهپیمایی 22 خاطرنشان کرد: 22 بهمن روز نقش‌آفرین مردم و حرکتی جدید در کشور است و این روز بسیار مبارک و توانسته روح تازه‌ای در عرصه سیاسی اجتماعی کشور دمیده شود.

انتهای پیام/79010/س20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول