اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با صدور بیانیه‌ای صورت گرفت

قدردانی شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کردستان از حضور مردم در راهپیمایی

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کردستان با صدور بیانیه‌ای از حضور باشکوه و معنادار مردم این استان در راهپیمایی 22 بهمن قدردانی کرد.

قدردانی شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کردستان از حضور مردم در راهپیمایی

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کردستان در ادامه این بیانیه آورده است؛ دهه فجر بزرگترین تحول تاریخی است که در سایه وحدت کلمه، خودباوری و خدامحوری توانست نظام 2500 ساله شاهنشاهی را سرنگون کرده و با انقلاب عظیم اسلامی دیگر ملل آزادی‌خواه جهان را از خواب غفلت و فراموشی بیدار سازد و این نهضت‌های استقلال‌طلب و عزت‌خواه کنونی، ثمره و ادامه همان مسیر همیشه ماندگار به رهبری حضرت امام خمینی (ره) است.

این بیانیه حاکی ‌است؛ اینک که 35 بهار خجسته از عمر پربرکت انقلاب اسلامی مردم ایران می‌گذرد، به‌ رغم همه تلاش‌های مذبوحانه و اقدامات مستبدانه نظام سلطه، باز هم شاهد درخشیدن آن بر تارک جهان کنونی هستیم و به عیان می‌بینیم که پیشرفت‌های علمی، صنعتی، دفاعی، فرهنگی و اجتماعی این نظام الهی چگونه چشم‌ها را خیره کرده و حسادت‌ها و دشمنی‌ها را آشکار کرده است.

این بیانیه می‌افزاید؛ در یوم‌الله 22 بهمن امسال باز هم شاهد خروش مردمی بودیم که از هر طبقه و مذهب دوشادوش هم ندای حق‌طلبی و حمایت از انقلاب و رهبری عظیم‌الشأنشان را فریاد زدند تا دشمنانی که بارها مات و متحیر از خروش انقلابی این ملت شده‌اند را بار دیگر در لاک انزوا فرو برند.

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کردستان از آحاد مردم و امت شریف و ولایت‌مدار کردستان که بار دیگر ضمن تجدید میثاق با آرمان‌های مقدس بنیانگذار انقلاب اسلامی و مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) و با حضور معنادار خود تهدیدها را تبدیل به فرصت نموده و با حضور انقلابی خود در راهپیمایی پرشور یوم‌الله 22 بهمن همگام با ملت شریف ایران اسلامی بار دیگر حمایت قاطع خود را از نظام جمهوری اسلامی اعلام کرده و پاسخ کوبنده‌ای به بدخواهان این نظام الهی داده‌اند، تقدیر و تشکر نموده و امیدوار است در سایه ولایت مطلقه فقیه، با استکبارستیزی، تکلیف‌گرایی و ولایت‌مداری، در اجرای رسالت عظیم خود و حفظ و حراست از آرمان‌های بلند حضرت امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری(مدظله‌العالی) موفق و سرفراز باشند.

انتهای پیام/79001/ر/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول