اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در پیامی صورت گرفت

قدردانی نماینده ولی فقیه و استاندار قزوین از حضور مردم در راهپیمایی 22 بهمن

نماینده ولی فقیه در استان قزوین و استاندار قزوین در پیامی از حماسه حضور مردم در راهپیمایی 22 بهمن قدردانی کردند.

قدردانی نماینده ولی فقیه و استاندار قزوین از حضور مردم در راهپیمایی 22 بهمن

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، در پیام آیت‌الله هادی باریک‌بین نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه قزوین و مرتضی روزبه استاندار قزوین آمده است: سی و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و روز 22 بهمن امسال پرشکوه‌تر و با صلابت‌تر از سال‌های گذشته و با حضور ملت قهرمان ایران چشم جهانیان را خیره و دشمنان این ملت را مأیوس و دوستداران انقلاب اسلامی را در سراسر جهان شاد نمود.

این پیام می‌افزاید: ملتی که سرافرازانه در پاسداری از این ودیعه گرانبهای بنیانگذار نظام مقدس جمهوری اسلامی حضرت امام خمینی (ره) و در لبیک به ندای خلف صالح آن امام عزیز حضرت آیت‌الله العظمی خامنه‌ای مدظله‌العالی به میدان آمده و پاسخی دندان‌شکن و کوبنده به استکبار جهانی آمریکای جنایتکار و صهیونیسم بین‌الملل داده و ثابت نمودند همواره پاسدار خون شهدای عزیز و قدرشناس ایثارگری‌ها و رشادت‌های آنان هستند.

اینجانبان ضمن گرامی داشت این روز بزرگ سپاس خاضعانه و خالصانه خود را بر درگاه باری تعالی ابراز نموده و از حضور شکوهمند شما مردم شریف قزوین در راهپیمایی 22 بهمن تقدیر و تشکر می‌نمایم و امیدواریم در ظل توجهات حضرت بقیة‌الله الاعظم (عج) پیروز و سرافراز باشید.

انتهای پیام/2667/خ/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول