اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه موقت کرمان:

هدف انقلاب اسلامی، ایستادگی در برابر دشمن است

امام جمعه موقت کرمان گفت: یکی از اهداف انقلاب اسلامی، ایستادگی در برابر دشمن است و این راه باید ادامه یابد.

هدف انقلاب اسلامی، ایستادگی در برابر دشمن است

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، حجت‌الاسلام محمد قاسمی‌زاده ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته کرمان با تقدیر از حضور باشکوه و حماسه‌ساز مردم در راهپیمایی 22 بهمن اظهار داشت: در دوران ظلمت و تاریکی استبداد، ملت ایران متوجه شد که برای نجات خود باید قیام را آغاز کند تا خداوند نیز آنها را یاری دهد و با تفضل پروردگار انقلاب اسلامی به پیروزی رسید.

وی با بیان اینکه گاهی به واسطه گرفتاری‌ها و غفلت‌ها از یاد می‌بریم که واقعه بزرگ انقلاب اسلامی چه نعماتی را برای ما ارزانی داشته، افزود: یکی از این برکات که باید برای آن بسیار احساس غرور داشته باشیم، تفضل خداوند به ملت ایران برای انقلاب اسلامی است.

قاسمی‌زاده بیان داشت: لطف بزرگی از جانب خداوند است که ملت ایران برای انقلاب اسلامی به صحنه آمدند و با انگیزه و علاقه خود و رهبری مردی فرهیخته این کار عظیم را به سرانجام رساندند.

این مسئول خاطر نشان کرد: پیروزی انقلاب اسلامی در اوج ناباوری‌ها برای ملت ایران و دشمنان به وقوع پیوست و این امر مهمی محسوب می‌شود.

خطیب جمعه کرمان ادامه داد: 35 سال فتنه، شرارت، توطئه و گرفتاری برای ملت ایران بعد از پیروزی انقلاب اسلامی درست شد، اما مردم مقتدرانه کنار رهبر خود ماندند تا نظام اسلامی آنها تثبیت شود.

قاسمی‌زاده عنوان کرد: دنیا به نظام اسلامی ایران، رهبری و ملت ما نگاه می‌کند.

وی گفت: رشد و بالندگی نظام جمهوری اسلامی در عرصه‌های نظامی، فضایی، فناوری، پزشکی و... غرورآفرین است و ایران جزو کشورهای رتبه‌دار در این عرصه‌ها محسوب می‌شود.

این مسئول ابراز داشت: بحث هسته‌ای نیز بهانه‌ای برای دشمن است، والا رشد ما در این حیطه نیز برای دشمنان قابل تحمل نیست.

خطیب جمعه کرمان خاطر نشان کرد: شکست مفتضحانه رژیم صهیونیستی و استکبار از انقلاب اسلامی یکی از بزرگ‌ترین نعماتی است که خداوند به این مردم عنایت کرده است.

قاسمی‌زاده ادامه داد: موج بیداری اسلامی و رعب و وحشتی که بر پیکره استکبار وارد شده، کار خارق‌العاده انقلاب اسلامی و ملت ایران است.

امام جمعه موقت کرمان با اشاره به سخنان رهبر معظم انقلاب در مورد ایستادگی در برابر استکبار گفت: یکی از اهداف انقلاب اسلامی، ایستادگی در برابر دشمن است و این راه باید ادامه یابد.

وی اضافه کرد: به فرموده رهبر معظم انقلاب دشمن را باید شناخت، دشمن در هر حالتی، دشمن است و نباید این نکته را فراموش کرد.

قاسمی‌زاده یادآور شد: تنها امری که می‌تواند خواسته‌های امام راحل، رهبر انقلاب و شهدای این مرز و بوم را برآورده کند، حفظ وحدت، ایستادگی در برابر دشمن و مهربانی با یکدیگر است.

خطیب جمعه کرمان در بخش دیگری از سخنان خود با برشمردن برکات صدقه اذعان داشت: پیامبر اکرم (ص) فرمودند «صدقه از دست مؤمن اتفاق نمی‌افتد تا اینکه مؤمن خود را از 70 دام شیطان رها کند».

وی متذکر شد: پیامبر اکرم (ص) خواص صدقه را ازدیاد مال، شفای بیمار، دوری از بلا، عبور از پل صراط، وارد شدن به بهشت بدون حساب و کتاب عنوان کرده‌اند.

قاسمی‌زاده در پایان گفت: به فرموده پیامبر اکرم (‌ص) صدقه بر مال، مقام، عقل و رای، زبان و علم تعلق می‌گیرد.

انتهای پیام/80017/ن40/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول