اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با معرفی تیم‌های برتر

نخستین دوره مسابقات والیبال نونهالان کردستان خاتمه یافت

نخستین دوره مسابقات استانی والیبال ویژه نونهالان عضو آکادمی‌های 18 شهر استان کردستان با قهرمانی سقزی‌ها در سنندج به کار خود پایان داد.

نخستین دوره مسابقات والیبال نونهالان کردستان خاتمه یافت

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، ظهر امروز با حضور مسئول کمیته استعدادیابی فدراسیون والیبال و جمعی از مسئولان استانی شاهد برپایی مراسم اختتامیه نخستین همایش استعدادیابی والیبال در کردستان بودیم.

رئیس هیئت والیبال استان کردستان در این مراسم از انسجام همه هیئت‌های شهرستانی برای تقویت تیم‌های پایه و حمایت از استعدادهای والیبال استان خبر داد.

عطاالله حیدریان افزود: هم‌اکنون 7 تیم پایه در سنندج، 2 تیم در سریش‌آباد، 2 تیم در مریوان و 2 تیم در سقز تشکیل شده و در شهرهای دیواندره، سروآباد، قروه و یاسوکند نیز هرکدام یک تیم تشکیل شده است.

وی خاطرنشان کرد: ایجاد هماهنگی و انسجام‌بخشی به فعالیت‌های هیئت‌ها، ارتقای سطح کیفی آموزش‌های ارائه شده، شناسایی استعدادهای ناب ورزشی و حمایت از فعالان این عرصه در سطوح مختلف سنی به همراه پشتوانه‌سازی برای تیم‌های نوجوانان، جوانان و بزرگسالان از اهداف طرح ملی استعدادیابی است.

رئیس هیئت والیبال استان کردستان همچنین از برنامه‌ریزی منسجم برای پوشش همه استعدادهای والیبال استان حتی در مناطق دورافتاده روستایی و مرزی خبر داد و افزود: برای تحقق اهداف این طرح مهم و بازیابی جایگاه والای استان در عرصه والیبال کشور با تمام توان تلاش خواهیم کرد.

وی ابراز امیدواری کرد که با تشکیل تیم‌های نونهالان در همه شهرستان‌ها و استعدادیابی در بین نونهالان 12 سال و 14 سال شاهد تشکیل تیم‌های پایه قوی برای استان و بازیابی جایگاه والای کردستان در عرصه والیبال ایران اسلامی باشیم.

گفتنی است: در ادامه این مراسم با برگزاری مسابقه پایانی به ترتیب تیم‌های سقز، احمدپناه سنندج و سروآباد عناوین اول تا سوم نخستین مسابقات نونهالان استان را کسب کردند.

انتهای پیام/79006/ر30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول