اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه نهبندان:

حضور گسترده مردم در راهپیمایی 22 بهمن چشم دشمنان را کور کرد

امام جمعه نهبندان گفت: حضور گسترده مردم در راهپیمایی 22 بهمن چشم دشمنان را کور کرد.

حضور گسترده مردم در راهپیمایی 22 بهمن چشم دشمنان را کور کرد

به گزارش خبرگزاری فارس از نهبندان، حجت‌الاسلام عباسعلی خزاعی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته نهبندان با اشاره به حضور گسترده و باشکوه ملت ایران در راهپیمایی یوم‌الله 22 بهمن اظهار داشت: ملت ایران دوباره و بعد از 35 سال افتخار دیگری آفریدند و با حضور خود اعلام کردند راهی را که بیش از نیم قرن آغاز کرده‌اند درست بوده است.

خزاعی افزود: این حضور گسترده مردم چشم دشمنان را کور کرد و رسانه‌های بیگانه حاضر نیستند آمار واقعی افراد شرکت کننده در راهپیمایی را اعلام کنند و در حقیقت آنها آبروی خود را که مدعی اطلاع‌رسانی آزاد هستند را بردند.

امام جمعه نهبندان ادامه داد: حضور گسترده مردم در راهپیمایی چند پیام مهم را به دنیا مخابره کرد که نخستین پیام این بود که ملت ایران با وجود قومیت‌های مختلف در استان‌ها و گویش‌های مختلف ملتی متحد و یکپارچه هستند.

خزاعی دومین پیامی که ملت با حضور خود به دنیا مخابره کردند را اطاعت از مقام ولایت عنوان کرد و گفت: مردم با حضور جانانه خود یک بار دیگر پشتیبانی خود از نظام جمهوری اسلامی ایران را اعلام کردند.

وی تصریح کرد: مردم جواب یاوه‌گویی‌های دشمنان را دادند و ملت بصیر و هوشیار ایران با حضور خود اعلام کردند تمام گزینه‌های آمریکا مردود و نقش بر آب است.

خطیب جمعه نهبندان پیام دیگر را حضور گسترده مردم به نخبه‌های داخل کشور دانست و گفت: پیام ملت این بود که نخبگان از مردم عقب نمانند و هم پای ملت باشند.

خزاعی به 25 بهمن سالروز صدور حکم تاریخی امام خمینی(ره) مبنی بر ارتداد و اعدام سلمان رشدی نویسنده کتاب آیات شیطانی در سال 1367 اشاره کرد و افزود: با صدور این حکم از سوی امام راحل عزت و عظمت اسلام و جایگاه مرجعت شیعه به همگان اعلام شد.

اشاره به 29 بهمن سال 56 قیام مردم تبریز، شهادت حجت‌الاسلام محلاتی نماینده امام(ره) در سپاه و جمعی از نمایندگان و دیگر مسئولان در حمله دو جنگنده به هواپیمای مسافربری در سال 64، اجرای طرح قطره فلج اطفال از سوی شبکه بهداشت و درمان نهبندان، تهیه فرش مصلای امام علی(ع) نهبندان و آغاز فصل ثبت‌نام حوزه امام جعفر صادق(ع) نهبندان در دو سطح از دیگر بخش‌هایی بود که حجت‌الاسلام عباسعلی خزاعی در خطبه‌های نماز جمعه به آنها اشاره کرد.

انتهای پیام/69015/ر40/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول