اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه شهربابک خواستار شد

احداث مرکز نگهداری معلولان در شهربابک

امام جمعه شهربابک گفت: با توجه به وجود 250 معلول در این شهرستان، ساخت مرکز نگهداری معلولان در شهربابک لازم و ضروری است.

احداث مرکز نگهداری معلولان در شهربابک

به گزارش خبرگزاری فارس از شهربابک، حجت‌الاسلام حسن منتظری ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهربابک با اشاره به کسب روزی حلال، گفت: با توجه به نزدیک شدن به ایام عید مردم بیش از پیش برای خرید در بازار حضور پیدا می‌کنند، لذا بازاریان باید در کار خود صداقت داشته و در راستای کسب روزی حلال کار کنند.

خطیب جمعه شهربابک اظهار داشت: نظام استکباری که در دنیا بر برخی حکومت می‌کنند، دائما به دنبال زیاده‌خواهی‌های خود هستند و نمی‌خواهند که ملت‌ها استقلال داشته باشند.

وی بیان داشت: نظام استکبار اصلی‌ترین دشمن خود را کسی می‌داند که نه تنها مستقل است و مستقل عمل می‌کند، بلکه دیگران را به استقلال فرا می‌خواند.

منتظری با اشاره به حضور میلیونی و حماسی مردم ایران در راهپیمایی 22 بهمن، خاطر نشان کرد: ملت ایران هیچ‌گاه از گزینه‌های روی میز آمریکا و سایر دشمنان نظام هراسی ندارد.

 وی بر حمایت از تیم مذاکره کننده هسته‌ای تاکید کرد و ابراز داشت: شعار اصلی ملت ایران در 22 بهمن «می‌جنگیم، می میریم و سازش نمی‌پذیریم» به گوش جهانیان رسید.

منتظری با اشاره به روز اول اسفند سالروز شهادت آیت‌الله شیخ فضل‌الله محلاتی و روز روحانیت و دفاع مقدس تصریح کرد: روحانیت شهرستان شهربابک در راستای پیشبرد اهداف نظام تلاش‌های فراوانی کرده‌اند.

امام جمعه شهربابک در پایان خواستار احداث یک مرکز برای نگهداری معلولان شد و گفت: در حال حاضر زمین این مرکز آماده است، اما ساخت این مرکز نیازمند حمایت‌های مالی و معنوی مردم است.

انتهای پیام/80023/ذ20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول