اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره بهزیستی لنده مطرح کرد

پرداخت بیش از 5 میلیارد ریال اعتبار به مددجویان و معلولان لنده‌

رئیس اداره بهزیستی شهرستان لنده گفت: در 10 ماه گذشته بیش از 5 میلیارد و 576 میلیون ریال در قالب مستمری و شهریه دانشجویی و ... به مددجویان و معلولان تحت حمایت اداره بهزیستی شهرستان لنده پرداخت شده است.

پرداخت بیش از 5 میلیارد ریال اعتبار به مددجویان و معلولان لنده‌

به گزارش خبرگزاری فارس از لنده، نورعلی کاظمی ظهر امروز در جشن کمیته تعاون و همیاری ستاد دهه فجر شهرستان لنده که با حضور مسئولان شهرستان و مددجویان کمیته امداد و بهزیستی در لنده برگزار شد با اشاره به تأثیر انقلاب در رهایی از ملت ایران گفت: انقلاب اسلامی ایران به رهبری امام خمینی(ره) سرود آزادی و رهایی از سلطه و خفقان را در کشور طنین انداز کرد و ملت ایران را از یوغ ظلم و جور رهانید.

وی افزود: هر نفر از ملت ایران به نوعی در شکل‌گیری انقلاب نقش داشته و برای پیروزی آن نقش‌ آفرینی کرده است.

رئیس اداره بهزیستی شهرستان لنده دهه فجر را فرصت مناسبی برای نشر ارزش‌های انقلاب و اسلام در جامعه دانست و گفت: ملت ایران قدردان نظام و انقلاب بوده و با تجدید بیعت در 22 بهمن وفاداری خود را به نظام و انقلاب و رهبری به نمایش خواهند گذاشت.

کاظمی افزود: خدمات انقلاب اسلامی در مناطق محروم غیر قابل وصف بوده و مردم ایران شکرگذار این نعمت الهی‌ هستند.

وی یادآور شد: قبل از انقلاب بیت‌المال ملت توسط عده‌ای از خواص آن روز که از خانواده سلطنتی بودند به تاراج برده می‌شد و ملت ایران در فقر و محرومیت و بدبختی به سر می‌برد.

کاظمی گفت: اما به برکت انقلاب که با جان‌فشانی و سربازی ملت ایران به دست آمده بود بار دیگر عزت و سربلندی ملت شریف ایران برگشت و امروز سردمدار توسعه و پیشرفت و ترقی شده و قله‌های افتخار را در حوزه‌های مختلف یکی پس از دیگری فتح می‌کند.

وی تصریح کرد: ما قبل از انقلاب هیچ چیزی از خود نداشتیم ولی امروز جوانان ایرانی به عنوان دانشمندان علوم مختلف و در جایگاه های مختلف سکاندار پیشرفت جامعه هستند.

وی افزود: انقلاب اسلامی در رفع محرومیت از جامعه تلاش‌های بسیاری کرده و با راه‌اندازی نهادهای حمایتی کمیته‌ امداد امام و سازمان بهزیستی با هدف کمک به اقشار ضعیف و کم درآمد جامعه توانسته سد محکمی در برابر فقر و محرومیت ایجاد و آن را مهار کند.

رئیس اداره بهزیستی شهرستان لنده گفت: دهه فجر فرصت مناسبی است برای بیان خدمات انقلاب و باید از این فرصت به نحو احسن استفاده کرد چراکه به فرموده امام خمینی(ره) باید کارهایی که انجام می‌شود را به گوش مردم رسانید تا عده‌ای نااهل از این غفلت سو استفاده نکنند و خدمات انقلاب و نظام را زیر سئوال نبرند.

وی افزود: سازمان بهزیستی با آسیب‌پذیرترین قشر جامعه یعنی معلولان و مددجویان سر و کار داشته و تا امروز در خدمت‌رسانی به آن‌ها کوتاهی نکرده است.

کاظمی خاطرنشان ساخت: در تیر ماه امسال به همت مدیرکل سازمان بهزیستی استان کهگیلویه و بویراحمد اداره بهزیستی شهرستان لنده استقلال پیدا کرده و در روند خدمات‌رسانی به مددجویان و معلولان تحول عظیمی صورت پذیرفت.

وی در ادامه با اشاره به برنامه‌های اداره بهزیستی لنده برای خدمات‌دهی به مددجویان و معلولان گفت: در 10 ماه گذشته و با استقلال اداره بهزیستی بیش از 5 میلیارد و 576 میلیون ریال اعتبار در خصوص مددجویان و معلولان بهزیستی لنده پرداخت شده است.

وی افزود: این پرداخت در قالب مستمری، شهریه‌های دانشجویی، کمک‌ هزینه ازدواج، کمک هزینه مسکن، توزیع کارت‌های خرید آفتاب و کمک‌های موردی به مددجویان و معلولان صورت گرفته است.

انتهای پیام/82013/ط40/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول