اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه موقت شهرستان لنده

خدمت به معلولان یک وظیفه و تکلیف شرعی است

امام جمعه موقت شهرستان لنده با اشاره به استعداد و توانایی معلولان گفت: معلولان جامعه افرادی هنرمند و توانمند هستند که خدمت‌رسانی به آن ها یک وظیفه و تکلیف شرعی است.

خدمت به معلولان یک وظیفه و تکلیف شرعی است

به گزارش خبرگزاری فارس از لنده، حجت‌الاسلام سید محمود الهی‌نیا عصر امروز در دیدار و سرکشی از معلولان تحت حمایت اداره بهزیستی شهرستان لنده به مناسبت دهه فجر، گفت: دهه فجر انقلاب اسلامی ویژگی‌های بسیاری داشته اما آنچه این انقلاب را از سایر انقلاب‌ها متمایز می‌کند عزت دادن به اقشار ضعیف جامعه است.

وی ضمن تقدیر از خدمات ارزشمند اداره بهزیستی شهرستان لنده در خصوص معلولان و مددجویان این شهرستان افزود: انقلاب اسلامی خدمت صادقانه به مستضعفان جامعه را به عنوان یک وظیفه برای مسئولان ترسیم کرد و تا کنون نیز بر آن پایبند بوده است.

امام جمعه موقت لنده ادامه داد: امام خمینی(ره) در روزهای آغازین پیروزی انقلاب نهادهای حمایتی کمیته امداد و بهزیستی را صادر کرد تا کرامت و ارزش والای انسانی را در جامعه تکریم و مستضعفان به حقوق اصلی خود در جامعه برسند.

الهی‌نیا تصریح کرد: هرکسی برای امنیت و آسایش و آرامش اقشار مختلف جامعه قدمی بردارد نیک بداند که به تکلیف شرعی خویش عمل کرده است.

وی با اشاره به خدمات فرهنگی و اجتماعی اداره بهزیستی شهرستان لنده، عنوان کرد: تنوع در ارائه خدمات به معلولان و مستضعفان جامعه نشان از گستره فعالیت این اداره و توجه ویژه به این قشر آسیب‌پذیر در جامعه است.

سرپرست تبلیغات اسلامی لنده یادآور شد: معلولان افرادی هنرمند و توانمند هستند که باید زمینه رشد و شکوفایی استعدادهای آنان را با شعار زیبای« معلولیت محدودیت نیست» عملی سازیم.

الهی‌نیا با اشاره به توجه ویژه سازمان بهزیستی به خدمات علمی و آموزشی اظهار داشت: خدمات علمی و آموزشی از شاخص های افزایش سطح علمی معلولان است که باید به بهترین سبک ممکن توسعه و گسترش یابد.

امام جمعه موقت شهرستان لنده بار دیگر با اشاره به استعداد و توانایی معلولان گفت: معلولان جامعه افرادی هنرمند و توانمند هستند که خدمت‌رسانی به آن ها یک وظیفه و تکلیف شرعی است.

انتهای پیام/82013/ذ30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول