اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار لنده:

خدمات اداره بهزیستی شهرستان لنده به معلولان قابل تقدیر است

فرماندار شهرستان لنده گفت: خدمات اداره بهزیستی شهرستان لنده به معلولان قابل تقدیر است.

خدمات اداره بهزیستی شهرستان لنده به معلولان قابل تقدیر است

به گزارش خبرگزاری فارس از لنده، محمد مرادی عصر امروز در دیدار خانواده‌های دارای دو یا سه معلولی در  شهرستان لنده ضمن تبریک دهه فجر گفت: انقلاب اسلامی ایران به برکت دهه فجر و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران توانست با ایجاد و فراهم کردن شرایط مناسب برای اقشار ضعیف جامعه زندگی مطلوب را به آن‌ها هدیه کند.

وی با اشاره به خدمات اداره بهزیستی شهرستان لنده، خاطرنشان کرد: سازمان بهزیستی خدمات ارزنده ای در حوزه‌های مختلف جامعه تحت حمایت خود ارائه کرده که جای تقدیر دارد.

فرماندار شهرستان لنده تصریح کرد: سازمان بهزیستی تلاش خود را در جهت بهبود شرایط زندگی معلولان قرار داده تا آن‌ها دغدغه‌ای جز معلولیت نداشته باشند.

مرادی عنوان کرد: خدمات‌رسانی به اقشار جامعه وظیفه و رسالتی سنگین بوده که در کاهش آسیب‌های اجتماعی بسیار مؤثر بوده و برای اجرای این وظیفه مهم همه دستگاه ها و نهادها باید یار و مددکار بهزیستی باشند.

وی به راه‌اندازی مرکز ترک اعتیاد امید اشاره کرد و گفت: متأسفانه یکی از بلاهای خانمان سوزی که در دهه اخیر گریبانگیر فرزندان ما شده اعتیاد به مواد مخدر بوده که اداره بهزیستی شهرستان لنده به تبعیت از سیاست‌های کلی سازمان بهزیستی هم در زمینه پیشگیری و هم در زمینه درمان اقدامات بسیار درخشانی را انجام داده است.

رئیس شورای اداری شهرستان لنده ضمن تقدیر از برگزاری همایش‌ پیشگیری از آسیب های اجتماعی یادآور شد: کاهش آسیب‌های اجتماعی همراه با اطلاع رسانی‌ کافی در جامعه امری لازم و ضروری است.

وی در ادامه یادآور شد: بستر و زمینه لازم در خصوص حضور معلولان در جامعه باید حاضر شود تا معلولان با آرامش خاطر بیشتری به زندگی پر از امید خود ادامه دهند.

مرادی در این دیدار روشندلان را چشمان بیدار جامعه خواند و گفت: باید پشت سیاهی چشمان و نگاه معصومانه روشندلان چشمه جوشان و زلال عشق را جست و جو کرد.

فرماندار شهرستان لنده در پایان ضمن قدردانی از مددکاران و مسئولان اداره بهزیستی شهرستان لنده خدمات این اداره را ارزنده دانست و حل مشکلات معلولان را یکی از مهمترین وظایف سازمان بهزیستی خواند.

انتهای پیام/82013/ذ30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول