اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون فرهنگی جهاد دانشگاهی آذربایجان غربی اعلام کرد

اجرای طرح «دانشجو در آینه صنعت» در دانشگاه ارومیه

معاون فرهنگی جهاد دانشگاهی آذربایجان غربی گفت: طرح « دانشجو در آینه صنعت» در دانشگاه ارومیه به اجرا در‌می‌آید.

اجرای طرح «دانشجو در آینه صنعت» در دانشگاه ارومیه

به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه، امین رستم‌زاده عصر امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران در ارومیه، اظهار داشت: این طرح با هدف ایجاد نگاه متفاوت در دانشجویان به رشته‌های تحصیلی و دروس تخصصی طراحی و اجرا می‌شود.

وی افزود: در قالب این طرح دانشجو ضمن بازدید از مراکز علمی، صنعتی و تخصصی از زاویه تاریخی، فرهنگی و اجتماعی دروس خود را مورد بررسی قرار می‌دهد تا فهم عمیقی نسبت به آن به دست بیاورد.

این مدرس دانشگاه با اشاره به اینکه در قالب طرح فوق مسابقه‌های مختلف مانند مسابقه کتابخوانی، سفر و برنامه‌های جانبی تدارک یافته است، ادامه داد: این قبیل اقدامات منجر به این می‌شود دانشجویان با ابعاد مختلف رشته تحصیلی خود روبه‌رو شدند و آن را مورد تحلیل قرار دهند.

رستم‌زاده با اشاره به اینکه طرح فوق به عنوان ایده برتر و خلاق فرهنگی استان در چند سال اخیر شناخته شد، اضافه کرد: دانشجویان از این طرح استقبال خوبی به عمل می‌آورند و برای تکمیل و افزودن بخش‌های مختلف به آن پیشنهادهایی دارند.

معاون فرهنگی جهاد دانشگاهی آذربایجان غربی بر ضرورت قرآنی کردن و پرداخت دینی در علوم مختلف تاکید کرد و بیان داشت: باید در قالب‌هایی نو و مناسب با فرهنگ و اعتقادات کشورمان دروس تخصصی ارائه شود تا اینکه صنعت به خدمت اخلاق درآید.

انتهای پیام/61002/ط20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول