اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت جودو خراسان‌جنوبی:

سکونشینان مسابقات جودو «جام فجر» آموزشگاه‌های بیرجند مشخص شدند

رئیس هیئت جودو خراسان‌جنوبی از برگزاری مسابقات جودو «جام فجر» آموزشگاه‌های بیرجند خبر داد و گفت: در این مسابقات 35 بانوی ورزشکار در سه مقطع تحصیلی با یکدیگر به رقابت پرداختند.

سکونشینان مسابقات جودو «جام فجر» آموزشگاه‌های بیرجند مشخص شدند

علی تهوری امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در بیرجند اظهار داشت: به مناسبت گرامیداشت یوم‌الله 22 بهمن‌ماه سالروز پیروزی انقلاب اسلامی مسابقات جودو «جام فجر» آموزشگاه‌های شهرستان بیرجند برگزار شد.

وی افزود: در این مسابقات که با هدف ترویج وحدت، ایجاد شور و نشاط با رقابتی سالم در مدرسه جودو شهرستان بیرجند برگزار شد 35 بانوی جودوکار با یکدیگر به رقابت پرداختند.

رئیس هیئت جودو خراسان جنوبی به برگزاری مسابقات جودو «جام فجر»در مقطع ابتدایی اشاره و تصریح کرد: در این مسابقات 10 بانوی جودوکار در وزن 27 کیلوگرم به مصاف هم رفتند که مائده صدیق‌پور بر سکوی قهرمانی ایستاد، محدثه عباسی در جایگاه دوم قرار گرفت و هانیه حسن‌آبادی رتبه سوم را کسب کرد.

تهوری اذعان داشت: در وزن 40 کیلوگرم مسابقات جودو آموزشگاه‌های شهرستان بیرجند 12 بانوی ورزشکار به رقابت پرداختند که در پایان فاطمه غلامی از دبستان پیشینه‌بافت رتبه نخست را بدست آورد، فاطمه واعظی از آموزشگاه شاهد نایب قهرمانی را از آن خود کرد و فاطمه رضائی از دبستان پوشینه‌بافت نیز در جایگاه سوم ایستاد.

وی خاطرنشان کرد: مسابقات جودو «جام فجر»در وزن 50 کیلوگرم با رقابت 13 بانوی جودوکار شهرستان بیرجند انجام شد که زهرا اله‌رسانی از دبیرستان سمانه در جایگاه نخست ایستاد، مائده جعفری از دبیرستان فخرالزمان قریب نایب قهرمانی را از آن خود کرد و فاطمه خسروی از دبیرستان فخرالزمان قریب نیز رتبه سوم را کسب کرد.

انتهای پیام/69014/ل20/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول