اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت جودو خراسان‌جنوبی مطرح کرد

برنامه‌ریزی‌ناقص فدراسیون/ حضور ناقص تیم خراسان‌جنوبی در مسابقات قهرمانی کشور

رئیس هیئت جودو خراسان‌جنوبی از اعزام تیم ناقص خراسان‌جنوبی به مسابقات قهرمانی کشور خبر داد و گفت: برنامه‌ریزی نادرست فدراسیون و همزمانی این مسابقات با امتحانات مدارس، عامل اصلی این موضوع بوده‌ است.

برنامه‌ریزی‌ناقص فدراسیون/ حضور ناقص تیم خراسان‌جنوبی در مسابقات قهرمانی کشور

علی تهوری امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در بیرجند اظهار داشت: تیم جودوی خراسان‌جنوبی به مسابقات قهرمانی کشور اعزام شد.

وی افزود: جودوکاران استان به دلیل همزمانی مسابقات قهرمانی کشور با امتحانات مدارس و دانشگاه‌ها حضور کمرنگی دارند.

رئیس هیئت جودو خراسان‌جنوبی اذعان داشت: در نخستین برنامه اعلام شده از طرف فدراسیون، زمان برگزاری مسابقات جودو قهرمانی کشور انتخاب تیم ملی 20 دی‌ماه سال جاری عنوان شده بود که خراسان‌جنوبی به همراه تعدادی دیگر از استان‌ها ضمن اعتراض به این قضیه، خواستار برگزاری این مسابقات در تاریخی خارج از زمان امتحانات دانش‌آموزان و دانشجویان شدیم.

تهوری با بیان اینکه بعد از اعتراض هیئت‌ جودوی استان‌ها، فدراسیون زمان برگزاری مسابقات جودو قهرمانی کشور را به تاریخ دیگری تغییر داد، خاطرنشان کرد: مسابقات جودو قهرمانی کشور انتخاب تیم ملی به تاریخ ششم تا هشتم دی‌ماه جاری موکول شد که نه‌تنها دردی را دوا نمی‌کند بلکه ضربه‌روحی نیز به ورزشکاران وارد کرده است.

وی ادامه داد: جودوکاران خراسان‌جنوبی با وجود تمرینات مداوم و آمادگی لازم به علت درگیر بودن بیشترشان در امتحانات رغبت چندانی به حضور در این مسابقات ندارند.

رئیس هیئت جودو خراسان‌جنوبی یادآور شد: تیم جودو خراسان‌جنوبی فقط با سه ورزشکار در رقابت‌های مسابقات قهرمانی کشور که به میزبانی تهران برگزار می‌شود، شرکت می‌کنند.

تهوری گفت: علی نوزادی در وزن 55 کیلوگرم، محسن غلامی در وزن 60 کیلوگرم و حسین عربی در وزن 66 کیلوگرم به مصاف رقیبان مطرح کشوری می‌روند و در چهار وزن دیگر مسابقات جودوکاری از خراسان‌جنوبی حضور ندارد.

وی اذعان داشت:رضا قاسمی، داور ممتاز ملی جودوی خراسان‌جنوبی که سابقه قضاوت مسابقات قهرمانی کشور را دارد بنا به دعوت کمیته داوران فدراسیون در این مسابقات قضاوت می‌کند.

انتهای پیام/69014/ق20/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول