اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در هفته دوم دور برگشت صورت می‌گیرد

جدال بانوان کاراته‌کای قم با مس کرمان و باقرشهر در لیگ برتر کشور

بانوان کاراته‌کای قم در هفته دوم از دور برگشت پیکارهای لیگ برتر کاراته بانوان باشگاه‌های کشور دو مسابقه حساس با تیم‌های مس کرمان و شهرداری باقر شهر برگزار می‌کنند.

جدال بانوان کاراته‌کای قم با مس کرمان و باقرشهر در لیگ برتر کشور

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، هفته دوم از دور برگشت مسابقات لیگ برتر کاراته بانوان باشگاه‌های کشور در حالی در بیست و پنجمین روز بهمن ماه برگزار می‌شود که تیم بانوان هیئت کاراته استان قم با کسب چهار باخت متوالی در پیکارهای هفته قبل فعلا در انتهای جدول گروه دوم جای دارد.

بانوان کاراته‌کای قمی بعد از اینکه در هفته‌های اول و دوم مسابقات لیگ برتر کاراته باشگاه‌های کشور دو شکست متوالی برابر حریفان قدرتمند خود متحمل شدند، در دو هفته بعدی این پیکارها نیز کار بسیار سختی مقابل رقبا داشتند و نتیجه را واگذار کردند.

بعد از اینکه هفته‌های اول و دوم از فصل جدید رقابت‌های لیگ برتر کاراته قهرمانی بانوان باشگاه‌های کشور نیمه آبان ماه برگزار شد و تیم بانوان قم دو شکست متوالی را در کارنامه خود به ثبت رساند و در انتهای جدول رده‌بندی ایستاد، با انجام دیدارهای هفته‌های سوم و چهارم، نه تنها وضعیت تیم کاراته بانوان قم تغییری نکرد، بلکه دو باخت دیگر نیز به ناکامی‌های این تیم اضافه شد و این تیم در پایان نیم‌فصل ناکام‌ترین تیم این رقابت‌ها لقب گرفت.

حالا نوبت به دیدارهای هفته دوم از دور برگشت مسابقات لیگ برتر کاراته بانوان کشور رسیده و تیم کاراته بانوان هیئت قم در جدال با تیم‌های مس کرمان و شهرداری باقرشهر تلاش می‌کند امتیازاتی که تا به امروز هدر داده را جبران کند و از قعر جدول جدا شود.

براساس برنامه‌ریزی سازمان لیگ فدراسیون کاراته کشورمان، مسابقات هفته‌ دوم از دور برگشت بازی‌های فصل جاری لیگ برتر کاراته بانوان باشگاه‌های کشور در سالن ورزشی شهید کبکانیان تهران به انجام خواهد رسید، ولی بانوان کاراته‌کای قمی دیگر شانسی برای صعود از مرحله گروه ندارند.

دیدارهای هفته دوم از نیم فصل دوم در حالی به انجام می‌رسد که تیم بانوان قم در هفته‌های قبل پیکارهای لیگ برتر کاراته باشگاه‌های زنان کشور برابر تیم‌های هم‌گروهی خود باخته و در حالی که انگیزه زیادی دارد تا به جمع مدعیان بازگردد، اما کار بسیار سختی دارد.

در گروه دوم این مسابقات علاوه بر مسابقه هیئت کاراته قم با تیم‌های مس کرمان و شهرداری باقرشهر، هیئت کاراته تهران با شهرداری باقرشهر، مس کرمان با شهرداری زنجان، شهرداری زنجان با شهرداری باقرشهر و هیئت کاراته تهران دیدار می‌کنند تا تکلیف تیم‌های صعودکننده از گروه دوم مرحله مقدماتی لیگ برتر کاراته بانوان کشور مشخص شود.

انتهای پیام/78002/ب30/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول