اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت کاراته استان قم در گفت‌وگو با فارس:

پیکارهای انتخابی کاراته قم در سطح فنی بالا برگزار شد

رئیس هیئت کاراته استان قم گفت: پیکارهای انتخابی کاراته قم برای شناخت برترین‌ها به منظور اعزام به کاراته قهرمانی کشور از نظر فنی در سطح بسیار بالایی برگزار شد.

پیکارهای انتخابی کاراته قم در سطح فنی بالا برگزار شد

حسن عابدی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم، با بیان اینکه حضور موفق در پیکارهای کاراته انتخابی تیم ملی مهمترین هدف کاراته قم است تصریح کرد: همواره کاراته استان قم در رشته کومیته سرآمد بوده و کاراته‌کاهای قمی در میادین مختلف داخلی و برون مرزی این رشته همواره فروغ و عملکرد قابل قبولی داشته‌اند.

وی اذعان کرد: این‌بار جوانان برومند و با استعداد کاراته استان قم قصد دارند در پیکارهای قهرمانی کشور حضوری موفق را تجربه کنند و ان‌شاءالله با نشان دادن تمام توانایی‌ها و قابلیت‌های فنی خود ضمن کسب مدال و قرار گرفتن بر روی سکوهای نفرات اول تا سوم به اردوی تیم ملی نیز راه یابند.

رئیس هیئت کاراته استان قم افزود: خوشبختانه از سوی باشگاه‌های فعال کاراته قم در رده‌های سنی پایه کارهای بنیادی و اساسی خوبی صورت گرفته است و کاراته‌کاهای بسیار مستعدی تربیت شده‌اند و حالا این عزیزان قصد دارند با حضور در مسابقات قهرمانی کشور و انتخابی تیم ملی استعدادهای کاراته قم را بیش از پیش در جدال با کسب برترین‌های کشور نشان بدهند.

وی تاکید کرد: همواره کاراته قم در رقابت‌های قهرمانی کشور نتایج خوبی کسب کرده و عمکرد خوب کاراته‌کاهای رده‌های سنی مختلف قم به خوبی به چشم آمده و مورد توجه قرار گرفته است ولی امسال تیمی قوی‌تر راهی رقابت‌های کاراته قهرمانی رده کشور خواهد شد تا با دست پر و کسب سهمیه تیم‌های ملی نوجوانان، جوانان، امید و بزرگسالان بازگردد.

عابدی بیان داشت: کاراته‌کاهای قمی در اسفند ماه راهی رقابت‌های کاراته قهرمانی کشور می‌شوند در حالی که این مسابقات به سبب اینکه کادر فنی تیم‌های ملی کاراته کشورمان به دقت نظاره گر عملکرد کاراته‌کاهای شرکت‌کننده است، از سطح بسیار بالایی برخوردار خواهد بود.

وی تاکید کرد: در واقع دلیل دیگر اهمیت این دوره از مسابقات کاراته قهرمانی کشور این است که برترین‌ها به اردوی تیم‌های ملی کاراته دعوت می‌شوند تا زیر نظر مربیان تیم ملی خود را برای حضور در مسابقات بین المللی، آسیایی و جهانی آماده کنند.

رئیس هیئت کاراته استان قم در بخش پایانی سخنان خود تصریح کرد: بازی‌های آسیایی سال 2014 در شهر اینچئون کره جنوبی و همچنین رقابت‌های کاراته قهرمانی آسیا و جهان در تمام رده‌های سنی میادین مهمی هستند که امیدوار به حضور موفق و درخشان کاراته‌کاهای قمی در این پیکارها هستیم.

انتهای پیام/78002/ق30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول