اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره منابع طبیعی سوادکوه خبر داد

برگزاری همایش مدیریت پایدار در عرصه‌های مرتع و جنگل سوادکوه

رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان سوادکوه با اشاره به هفته منابع طبیعی گفت: همایش مدیریت پایدار در عرصه‌های مرتع و جنگل سوادکوه برگزار می‌شود.

برگزاری همایش مدیریت پایدار در عرصه‌های مرتع و جنگل سوادکوه

 به گزارش خبرنگار خبرگزاری فارس در سوادکوه، یدالله داوودی صبح امروز در جلسه ستاد برگزاری هفته منابع طبیعی شهرستان سوادکوه با اشاره به اینکه هفته منابع طبیعی از 15 تا 21 اسفند ماه است، گفت: ما هر لحظه از نعمت‌های منابع طبیعی بهره‌مند هستیم و هفته منابع طبیعی فرصت مناسبی برای تمرکز بیشتر بر ارزش‌های منابع طبیعی است.

رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان سوادکوه بر لزوم همکاری و هم‌افزایی مردم و مسئولان برای صیانت از منابع طبیعی تاکید کرد و افزود: اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان سوادکوه در طول سال‌های اخیر دارای رتبه‌های برتر استانی در برنامه‌های کمی و کیفی هفته منابع طبیعی بوده است.

وی با یادآوری این نکته که شعار هفته منابع طبیعی امسال با مردم و برای مردم است، خاطرنشان کرد: حفظ و حراست از منابع طبیعی وظیفه همه مردم است.

داوودی با بیان اینکه هفته منابع طبیعی امسال سوادکوه در 11 اسفند ماه با کاشت نهال یادمان شهدا در روستای پیر نعیم بخش زیراب سوادکوه آغاز می‌شود، گفت: برگزاری مراسم درختکاری در 15 اسفند ماه در روستای اتو، کاشت نهال و تقدیر از دانش‌آموزان برتر در عرصه‌های فرهنگی و هنری مربوط به منابع طبیعی در مدرسه شهید محمدی زیراب، همایش مرتع‌داران از برنامه‌های هفته منابع طبیعی در شهرستان سوادکوه است.

رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان سوادکوه به برگزاری 9 عنوان برنامه با همکاری بیش از 15 اداره و نهاد در هفته منابع طبیعی اشاره کرد و افزود: نهال‌کاری در گلزار شهدا، اجرای زنگ طبیعت، جشن درختکاری، توزیع نهال، حضور و سخنرانی در نماز جمعه، همایش دهیاران و شوراهای اسلامی، همایش مرتع‌داران، همایش مدیریت پایدار در عرصه‌های مرتع و جنگل، بازدید میدانی از طرح‌های جنگل‌داری و همایش قانون و حفاظت پایدار عرصه‌های منابع طبیعی از موضوعات اجرایی در هفته منابع طبیعی شهرستان سوادکوه است.

انتهای پیام/86015/ش30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول