اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

88/بهار92

ساختمان اداری منابع طبیعی شهرستان کامیاران افتتاح شد

ساختمان منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان کامیاران با حضور معاون برنامه‌ریزی استاندار کردستان و جمعی از مسئولان افتتاح شد.

ساختمان اداری منابع طبیعی شهرستان کامیاران افتتاح شد

به گزارش خبرگزاری فارس از کامیاران، مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری کردستان ظهر امروز در مراسم افتتاح این ساختمان اظهار کرد: مشکلاتی در ساختمان قدیمی منابع طبیعی کامیاران به دلیل زلزله سال 86 ایجاد شد که نیاز به احداث ساختمان جدید بود.

پیمان باباپیری افزود: زیربنای این ساختمان 400 مترمربع است که با اعتباری بالغ بر 400 میلیون تومان از بخش اعتبارات حفاظت اداره‌کل احداث شده است.

وی با اشاره به کمبود اعتبارات موجود در سال 87 و تاخیر در افتتاح پروژه، تصریح کرد: این پروژه طی چندین مرحله تزریق اعتبارات، امسال به اتمام رسید که برای ادامه و تکمیل سایر بخش‌ها و تجهیز کارکنان این اداره به هزینه‌ای بالغ بر 150 میلیون تومان نیازمند است.

باباپیری ابراز امیدواری کرد: با افتتاح این ساختمان بسترهای مناسب و لازم برای تلاش بیشتر در راستای حفاظت از عرصه‌های ملی شهرستان کامیاران ایجاد شود.

مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری کردستان در خصوص قسمت‌های مختلف این ساختمان خاطرنشان کرد: سالن جلسات، پارکینگ، خوابگاه سربازان و کادر اداری از جمله بخش‌های مختلف این ساختمان است.

باباپیری در پایان گفت: در  محوطه این ساختمان به مناسبت سی و پنجمین سال پیروزی انقلاب اسلامی، 35 نهال گونه‌های مختلف درخت کاشت می‌شود.

افتتاح کارخانه تولید دستمال کاغذی درفام کامیاران

کارخانه تولید دستمال کاغذی درفام کامیاران با سرمایه‌ای بالغ بر یک میلیارد و 700 میلیون تومان با تولید سالانه 500 تن مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

این کارخانه ضمن اشتغالزایی مستقیم برای 30 نفر، بالغ بر 16 استان کشور را پوشش داده که در صورت تکمیل خط تولید به 20 استان افزایش خواهد یافت.

تیمور عدلی مدیر کارخانه تولید دستمال کاغذی درفام کامیاران در حاشیه افتتاح این کارخانه گفت: این کارخانه مستقل بوده و ضمن انجام نمونه‌برداری‌های سلامت، متأسفانه اجازه تولید محدود دارد.

انتهای پیام/79018/ل30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول