اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار کوهبنان خبر داد

افزایش مشاغل خانگی در کوهبنان

فرماندار کوهبنان گفت: به منظور تحقق حماسه اقتصادی گام‌های بزرگی برداشته شده که در این راستا شاهد گسترش مشاغل خانگی در این شهرستان هستیم.

افزایش مشاغل خانگی در کوهبنان

به گزارش خبرگزاری فارس از کوهبنان، منصور متقی بعد از ظهر امروز در جلسه شورای اداری این شهرستان از مسئولان ادارات و مردم ولایتمدار شهرستان در برگزاری جشن‌های دهه مبارک فجر و شرکت گسترده در مراسم یوم‌الله 22 بهمن تقدیر و تشکر کرد.

وی بیان داشت: امنیت امروز نتیجه زحمات انسان‌های مؤمن و متعهدی است که خالصانه و بی‌ریا شب و روز خود را در راستای گسترش آرمان‌های حضرت امام خمینی (ره) و ارزش‌های انقلاب اسلامی سپری کردند و همواره در کنار ولایت با دل و جان به منویات رهبر فرزانه انقلاب جامه عمل پوشیدند.

متقی ادامه داد: پایداری و مقاومت مردم در برابر انواع توطئه‌های دشمنان به ویژه تحریم اقتصادی، حضور حداکثری آنان در برنامه‌ها و مناسبت‌های مختلف از جمله مراسم یوم‌الله 22 بهمن موجب عقب‌نشینی دشمنان این مرز و بوم شد.

فرماندار کوهبنان گفت: مقام معظم رهبری در نامگذاری سال 92 بر حماسه سیاسی و اقتصادی تأکید فراوانی داشتند که حضور گسترده مردم در انتخابات ریاست جمهوری و برنامه‌های سرنوشت‌سازی همچون 22 بهمن زمینه را برای تحقق این حماسه فراهم کرد.

وی تأکید کرد: به منظور تحقق حماسه اقتصادی گام‌های بزرگی در راستای عمران و آبادانی و گسترش اقتصاد برداشته شده است که در این راستا شاهد گسترش مشاغل خانگی در شهرستان کوهبنان هستیم.

متقی اظهار داشت: با توجه به نزدیک شدن به ایام تعطیلات نوروز شهرداری باید از ابتدای اسفندماه از عملیات‌های اجرایی خود کاسته و نسبت به ساماندهی و زیباسازی فضاهای تفریحی و ورودی شهرستان و تدوین نقشه راهنمای گردشگری اقدام کند.

فرماندار کوهبنان بیان داشت: وجود آثار و ابنیه تاریخی، چهار امامزاده، آثار طبیعی و حیات وحش قرق شده زمینه را برای حضور گردشگران داخلی و خارجی در کوهبنان فراهم کرده، لذا باید تلاش شود تا به بهترین نحو به استقبال مسافران نوروزی رفت.

وی در پایان صمد قربان‌نژاد را به عنوان مشاور فرهنگی خود معرفی کرد و افزود: وجود مشاوران در عرصه‌های مختلف می‌تواند، راهگشای تصمیم‌گیری بهتر و حل مشکلات در کوتاه‌ترین زمان ممکن باشد.

انتهای پیام/80012/غ30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول