اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل کار و رفاه اجتماعی کرمان خبر داد

صدور بیش از 43 هزار مجوز مشاغل خانگی در کرمان

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمان گفت: بیش از 43 هزار مجوز مشاغل خانگی در استان کرمان صادر شده است.

صدور بیش از 43 هزار مجوز مشاغل خانگی در کرمان

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، حسن رحمانی عصر امروز در کارگروه اشتغال استان کرمان اظهار داشت: کارگروه استان کرمان در سال جاری هفت جلسه برگزار کرد که 72 مصوبه داشتیم و 49 مصوبه انجام شد و 23 مصوبه در دست انجام است.

وی با اشاره به عملکرد بانکی در بنگاه‌های اقتصادی زودبازده استان کرمان ابراز داشت: از ابتدای سال 84 تاکنون در استان کرمان یک هزار و 250 میلیارد تومان تسهیلات بانکی پرداخت شده است.

رحمانی عنوان کرد: بر اساس آمار سامانه اشتغال استان کرمان 37 هزار و 627 طرح به بانک معرفی شده که از این تعداد 13 هزار و 49 طرح تایید شده و 10هزار و 672 طرح به مرحله انعقاد قرارداد در بانک رسیده است.

وی بیان داشت: در سال جاری 57 طرح مشاغل خانگی به بانک‌های استان کرمان معرفی شده که 10 طرح در بانک‌ها بررسی شد و مورد تایید قرار گرفت و از 7 میلیارد ریال تسهیلات در نظر گرفته شده، 2 میلیارد ریال پرداخت شده است.

رحمانی افزود: فعالان حوزه مشاغل خانگی بر ‌اساس قانون ساماندهی و حمایت از مشاغل خانگی می‌توانند از بازارهای محلی استفاده کنند و به عضویت شرکت سهامی عام خوشه‌های تخصصی کسب و کار درآیند.

این مسئول گفت: مجوز مشاغل خانگی از سوی کمیته امداد امام خمینی (ره)، صندوق مهر امام رضا (ع)، بنیاد شهید و امور ایثارگران و دستگاه‌های تخصصی صادر می‌شود.

رحمانی از صدور 43 هزار و 834 مجوز مشاغل خانگی در استان کرمان خبر داد و بیان داشت: مشاغل خانگی شامل 340 رشته هستند.

وی میزان اعتبار اختصاص یافته طی سه سال گذشته مشاغل خانگی در استان کرمان را 192 میلیارد تومان ذکر کرد و ابراز داشت: از این میزان 131 میلیارد تومان ابلاغ و 48 میلیارد تومان پرداخت شده است.

انتهای پیام/80019/غ30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول