اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با هدف فرهنگسازی انجام شد

توزیع کلاه ایمنی بین موتورسواران ملایری

کلاه ایمنی مخصوص موتورسواران همراه با سایر وسایل هشداردهنده در شب بین دارندگان موتورسیکلت ملایری توزیع شد.

توزیع کلاه ایمنی بین موتورسواران ملایری

به گزارش خبرگزاری فارس از ملایر پیش از ظهر امروز طرح ارتقاء ایمنی موتورسواران، سرنشینان خودرو، عابرین پیاده و وانت‌بارها در شهرستان ملایر و با حضور مسئولان و جمع زیادی از راکبان موتورسیکلت‌سوار برگزار شد.

این طرح با حضور فرماندار ملایر، فرماندهی پلیس راهور و پلیس راه شهرستان ملایر، مسئولان ایمنی ترافیک اداره کل حمل و نقل و پایانه‌های استان، مدعوین و جمع زیادی از موتورسیکلت‌سواران منطقه در فرهنگسرای شهرستان ملایر به اجرا درآمد.

با توجه به اهداف طرح ارتقای ایمنی، کلاه ایمنی مخصوص موتورسواران همراه با سایر وسایل هشداردهنده در شب بین دارندگان موتورسیکلت ملایری توزیع شد. مسئول حمل و نقل و پایانه‌های شهرستان‌ ملایر با اشاره به اهداف اجرای طرح اظهار داشت: با توجه به اهمیت کاهش تصادفات به خصوص تصادفات منجر به مرگ که اغلب برای عابرین پیاده یا موتورسوارانی که از کلاه ایمنی استفاده نمی‌کنند رخ می دهد لزوم اجرای این طرح‌ها احساس می‌شود.

سیداسماعیل صفوی‌زاده یادآور شد: در راستای توجه به حفظ جان و استفاده بهینه از وسیله نقلیه، ضروری است موتورسواران با استفاده از کلاه ایمنی خود پیام‌رسان رعایت قوانین ایمنی در جامعه باشند.

در ادامه فرماندار ملایر طی این مراسم ضمن یاد‌آوری همبستگی ملت ایران و تبریک پیروزی انقلاب اظهار داشت: تصادفات و حوادث رانندگی مشکلی است که مربوط به قشر یا گروه خاصی نبوده و برای همه ما ملموس و ناخودآگاه بعد از تصادف و از بین رفتن نان آور و سرپرست خانواده عواقب ناشی از آن بستگان و آشنایان را درگیر می‌کند .

مصطفی آزادبخت در بخش دیگری از سخنان خود افزود: گاهی بی‌توجهی و عدم رعایت کامل مقررات برای ما زمینه‌های خطر را فراهم می‌کند در حالی که داشتن منطق و الزام توجه به قوانین باعث می‌شود تردد ما با آرامش باشد.

وی با اشاره به اینکه تعداد کشته‌های ناشی از تصادفات سالانه ما بیشتر از شهدای هشت سال دفاع مقدس است بر ایجاد زمینه‌های فرهنگی و آموزش‌های اجرای قوانین در افراد به ویژه جوانان موتورسوار تاکید کرد.

ایرج حقانی‌فر رئیس پلیس راهور شهرستان ملایر نیز بیان کرد: با توجه به آمار کشته 20 هزار نفر در سال باید همت همه مسئولان و مردم بر این باشد که با پیگیری مشکلات جاد‌ه‌ها، مقوله امدادرسانی و از همه مهمتر ایجاد فرهنگ صحیح تردد در راستای کاهش تصادفات گام بردارند.

انتهای پیام/89002/ی30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول