اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

برای نخستین بار

موتورسواران ایرانی در مسابقات بین‌المللی «کراس» شرکت می‌کنند

سرپرست فدراسیون موتورسواری و اتومبیل‌رانی از حضور دو موتورسوار ایرانی برای نخستین بار در مسابقات بین‌المللی «کراس» خبر داد.

موتورسواران ایرانی در مسابقات بین‌المللی «کراس» شرکت می‌کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، علی رغبتی بعد از ظهر امروز در جمع اعضای هیئت موتورسواری و اتومبیل‌رانی گیلان اظهار کرد: موتورسواران ایرانی ورود به مسابقات موتور «کراس» را در شش سال گذشته با رتبه نهم در آسیا آغاز کردند و در طول این سال‌ها تا نایب قهرمانی آسیا پیش رفتیم.

وی به برگزاری دو بار مسابقات موتور «کراس» قهرمانی آسیا در ایران اشاره کرد و افزود: فدراسیون جهانی موتورسواری فعالیت‌های موتورسواران ایرانی در سال‌های گذشته را زیر نظر داشته است.

رغبتی با بیان اینکه فدراسیون جهانی موتورسواری دو سهمیه جام جهانی را به پاس تلاش‌های فدراسیون موتورسواری و اتومبیل‌رانی کشور تابستان امسال به ایران داده است، تصریح کرد: کسب سهمیه جام جهانی دارای شرایط سختی است و باید برای سهمیه‌ها هزینه پرداخت شود.

سرپرست فدراسیون موتورسواری و اتومبیل‌رانی واگذاری دو سهمیه جام جهانی به ایران را به صورت رایگان خواند و بیان کرد: مسابقه مذکور زیر نظر بخش خاورمیانه‌ای فدراسیون جهانی در قطر برگزار می‌شود.

وی به دعوت موتورسواران ایرانی به مسابقه‌های ملی قطر در ماه گذشته اشاره کرد و گفت: موتورسواران قطری و نمایندگان پنج کشور دیگر در مسابقه مذکور حضور داشتند.

رغبتی با اشاره به کسب مقام نخست امین ثابتی‌فر در مسابقه موتورسواری قطر، یادآور شد: مرحله نهایی مسابقه جهانی موتورسواران پنجم تا دهم اسفند ماه جاری در قطر برگزار می‌شود.

سرپرست فدراسیون موتورسواری و اتومبیل‌رانی از فراخوانی 30 موتورسوار نخبه کشور در اردوی سه روزه این فدراسیون خبر داد و اظهار کرد: مرحله دوم انتخاب موتورسواران 17 و 18 بهمن جاری در اهواز برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه چهار نفر موتورسوار برای مسابقه جهانی موتورسواری انتخاب شدند، تصریح کرد: تعداد دو نفر توسط داوران برای شرکت در مسابقه جام جهانی انتخاب می‌شوند.

رغبتی اضافه کرد: ویزا برای چهار موتورسوار تهیه شده و هر کدام را که مربیان انتخاب کنند، اعزام می‌شوند.

انتهای پیام/84001/ش30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول