اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

19 بهمن امسال

1500 موتورسوار گچسارانی با کلاه ایمنی رژه می‌روند

مسئول ستاد مراسم دهه فجر گچساران از رژه موتوری یک‌هزار و 500 موتورسوار در روز 19 بهمن‌ امسال با استفاده از کلاه ایمنی در گچساران خبر داد.

1500 موتورسوار گچسارانی با کلاه ایمنی رژه می‌روند

یدالله مرادی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در گچساران اظهار کرد: برنامه‌های مختلف و متنوعی به مناسبت بزرگداشت ایام‌الله دهه فجر در گچساران پیش‌بینی شده است.

وی افزود: از جمله برنامه‌های مهم این دهه در گچساران برگزاری جشن بزرگ ملی عشایر با حضور کمیسیون کشاورزی مجلس در امامزاده جعفر(ع) گچساران است.

مرادی برگزاری جشن‌های انقلاب در مساجد این شهرستان را از دیگر برنامه‌های دهه فجر عنوان کرد و ابراز کرد: برگزاری جشن‌های پیروزی انقلاب اسلامی توسط ادارات و نهادهای مختلف از جمله شورای شهر اسلامی و شهرداری دوگنبدان، فرهنگ و ارشاد اسلامی، سازمان تبلیغات و شرکت بهره‌برداری نفت و گاز گچساران در ایام دهه فجر برگزار می‌شود.

مسئول ستاد دهه فجر گچساران از برگزاری رژه موتوری یک‌هزار و 500 موتورسوار این شهرستان با پوشیدن کلاه ایمنی خبر داد و گفت: در این برنامه یک‌هزار و 822 کلاه ایمنی برای موتورسواران گچسارانی تدارک دیده شده است که در این رژه موتوری به انها اهدا می‌شود.

مرادی یادآور شد: از امروز ثبت‌نام برای دریافت کلاه ایمنی و شرکت در رژه موتوری از طریق اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی گچساران آغاز شده است که متقاضیان می‌توانند با مراجعه به این اداره، نسبت به ثبت‌نام اقدام کنند.

وی خاطرنشان کرد: تعدادی از کلاه‌های ایمنی در حین ثبت‌نام و افزون بر یک‌هزار کلاه دیگر نیز در روز برگزاری رژه به موتورسواران اهدا می‌شود.

وی ترویج و تقویت فرهنگ استفاده از کلاه ایمنی و رعایت ایمنی را از جمله اهداف برگزاری این رژه یک‌هزار و 500 نفری در گچساران عنوان و اظهار کرد: تهیه و تدارک این برنامه از طریق نماینده مردم گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی صورت گرفته و تمامی کلاه‌های ایمنی نیز توسط وی تهیه شده است.

انتهای پیام/82014/ب۳۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول