اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

ظهر امروز انجام شد

برگزاری رژه موتورسواران بسیجی در کرج

صدها موتورسوار بسیجی ظهر امروز با در دست داشتن و حمل پلاکاردهایی با مضامین و تصاویری از انقلاب، امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری به رژه پرداختند.

برگزاری رژه موتورسواران بسیجی در کرج

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، در این رژه که ساعت‌ها به طول انجامید و مورد استقبال گروه‌های مختلف مردمی قرار گرفت،‌ موتورسواران از دو مسیر میدان دانشگاه تربیت معلم تا میدان سپاه و چهارراه امام خمینی به سمت میدان سپاه رژه رفتند.

حمل پرچم پرافتخار جمهوری اسلامی ایران و تمثال مبارک امام راحل و مقام معظم رهبری از جمله مواردی بود که به این رژه جلوه‌ای خاص داده بود.

در حاشیه این مراسم فرمانده ناحیه امام حسین (ع) کرج در جمع خبرنگاران گفت: انتقال ارزش‌های انقلاب به نسل امروز و بازگو کردن دوران انقلاب و چگونگی شکل‌گیری آن باید از مهم‌ترین اولویت‌های مسئولان باشد.

احمدرضا باهک اظهار کرد: اراده آهنین مردم در دوران انقلاب و ولایتمداری آنان سبب شد که کشور بتواند در مقابل رژیم منفور گذشته ایستادگی کند و در آخر پیروز باشد.

وی افزود: امروز دشمن در میدان دیگری دست به توطئه علیه کشور زده است لذا باید هوشیار بوده و با بصیرت کامل در مقابل این توطئه‌های شوم دشمنان ایستادگی کنیم و پیروز شویم.

این مسئول با بیان اینکه کشور از ابتدای پیروی انقلاب تاکنون مورد هجمه‌های بسیاری از سوی دشمنان بوده است، گفت: امروز انقلاب اسلامی ایران به عنوان الگویی بزرگ برای دیگر کشورهای اسلامی به شمار می‌آید و مردمان دیگر کشورها نیز درس آزادگی و استقلال را از مردم ما فرا گرفتند.

انتهای پیام/2302/ز20/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول