اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در 4 هفته پایانی لیگ سیزدهم صورت می‌گیرد

رویارویی صبا با پرسپولیس 2 اسفند ماه

دیدار برگشت تیم‌های فوتبال صبای قم و پرسپولیس تهران در لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور روز دوم اسفند ماه امسال برگزار می‌شود.

رویارویی صبا با پرسپولیس 2 اسفند ماه

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، با اعلام برنامه ادامه بازی‌های لیگ برتر فوتبال از سوی سازمان لیگ، تیم فوتبال صبای قم در 4 دیدار باقی مانده خود از دور برگشت مسابقات لیگ برتر فوتبال قهرمانی باشگاه‌های کشور در 2 میهمانی رقبای لیگ برتری و 2 بازی خانگی با حریفان خود مسابقه می‌دهد.

بر اساس برنامه‌ریزی سازمان لیگ برتر تمام دیدارهای هفته دوازدهم از نیم فصل دوم بازی‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور تا دوم اسفند ماه برگزار می‌شود و صبای قم در این هفته در میهمانی پرسپولیس تهران بازی خواهد کرد.

این در حالی است که لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور به سبب حضور 4 نماینده کشورمان در لیگ قهرمانان آسیا و همچنین حضور تیم ملی در انتخابی جام ملت‌های آسیا بعد از آخرین بازی هفته بیست و هفتم در روز دوم اسفند ماه به مدت 36 روز تعطیل می‌شود و تیم‌های لیگ برتر از هفتم فروردین ماه برابر یکدیگر قرار می‌گیرند تا لیگ برتر در مسیر رو به پایان سیزدهمین دوره خود حرکت کند.

رویارویی صبای قم با پرسپولیس تهران 2 اسفند در ورزشگاه آزادی

بر همین اساس سازمان لیگ برتر فدراسیون فوتبال برنامه دیدارهای 4 هفته باقی مانده از سیزدهمین دوره لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور را اعلام کرد که بر اساس آن صبای قم در نخستین بازی خود باید مقابل پرسپولیس قرار بگیرد.

بدین ترتیب شاگردان عبدالصمد مرفاوی در تیم فوتبال صبای قم در دوازدهمین هفته دور برگشت بازی‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور در خارج از خانه، در دیداری که از ساعت 16 روز جمعه دوم اسفند ماه در ورزشگاه آزادی تهران برگزار می‌شود به مصاف پرسپولیس تهران می‌روند.

تیم فوتبال صبای قم در هفته دوازدهم از دور برگشت بازی‌های سیزدهمین دوره رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور چهاردهمین بازی خارج از خانه این فصل خود را در ورزشگاه آزادی تهران برابر شاگردان علی دایی برگزار خواهد کرد.

در هفته بیست و هشتم بازی‌ها که سیزدهمین هفته از دور برگشت مسابقات این فصل لیگ برتر فوتبال محسوب می‌شود نیز تیم فوتبال صبای قم در دیداری خارج از خانه روز هفتم فروردین ماه در ورزشگاه یادگار امام قم با ذوب آهن اصفهان بازی می‌کند.

صبایی‌ها که از بازی‌های این فصل لیگ برتر فوتبال کشور کارنامه چندان مطمئنی ندارند، در حالی در دیدار خانگی به مصاف ذوب آهن اصفهان می‌روند که در دور نیم فصل اول لیگ سیزدهم در فولاد شهر اصفهان برابر ذوب آهن یک بر یک مساوی کرده‌اند.

رویارویی صبایی‌ها با مس 16 فروردین ماه در کرمان

نماینده فوتبال استان قم در هفته بیست‌و‌نهم لیگ سیزدهم روز شانزدهم فروردین ماه در ورزشگاه شهید باهنر کرمان میهمان تیم تحت هدایت لوکا بوناچیچ یعنی مس کرمان خواهند بود.

مس کرمان با لوکا بوناچیچ تیم استقلال تهران را در مرحله نیمه نهایی جام حذفی فوتبال کنار زده و فینالیست رقابت‌های جام حذفی فوتبال باشگاه‌های کشور شده اما این تیم در حال حاضر 10 امتیاز از صبا کمتر دارد و البته در آخرین جایگاه جدول رده‌بندی ایستاده است.

جدال صبای قم با سایپا البرز 21 فروردین ماه در قم

صبای قم در هفته سی‌ام و پایان بازی‌های سیزدهمین دوره لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور در خانه خود با لیگ سیزدهم خداحافظی می‌کند چون باید پذیرای سایپا البرز باشد.

این در حالی است که بازی صبای قم در مصاف با تیم فوتبال سایپا البرز یکی از تیم‌های میانه جدول رده‌بندی لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور در بیست و یکمین روز فروردین ماه در ورزشگاه یادگار امام قم به انجام می‌رسد در حالی که بازی نیم فصل اول بین دو تیم با برتری 2 بر یک به سود سایپا البرز تمام شده و حالا صبا به فکر انتقام آن باخت است.

انتهای پیام/78002/ر40

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول