اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فوتبال باشگاه‌های لیگ دسته اول فوتبال جوانان

صبای قم در خانه به نفت امیدیه باخت

تیم فوتبال صبای قم در دیدار خانگی خود از رقابت‌های فوتبال قهرمانی باشگاه‌های لیگ دسته اول فوتبال جوانان کشور برابر نفت امیدیه خوزستان شکست خورد.

صبای قم در خانه به نفت امیدیه باخت

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، دیدارهای هفته ششم از دور برگشت لیگ دسته اول فوتبال جوانان باشگاه‌های کشور با کسب انجام هشت مسابقه در نوزدهمین روز بهمن ماه در شهرهای مختلف پیگیری شد و طی آن صبای قم در جدال با تیم بالای جدولی نفت امیدیه خوزستان برابر تماشاگران خودی در شهر قم تن به شکست داد.

فوتسالیست‌های صبای قم با کسب روحیه و انگیزه بالا بعد از سه پیروزی متوالی مقابل تیم‌های آب منطقه‌ای کرمانشاه، منتظران بندر امام و پارس خلیج خودرو ورامین در یکی از مهمترین بازی‌های خانگی خود در این فصل از رقابت‌ها برابر تیم فوتبال نفت امیدیه خوزستان قرار گرفتند تا روند پیروزی‌های خود را ادامه بدهند اما این اتفاق رخ نداد.

تیم فوتبال نفت امیدیه خوزستان یکی از تیم‌های مدعی این فصل لیگ دسته اول فوتبال جوانان است که این هفته در مقابل صبای قم به میدان آمد و در نهایت توانست با گلی که در وقت‌های تلف شده از روی نقطه پنالتی به دست آورد تیم صبای قم را در خانه شکست بدهد.

فوتسالیست‌های صبای قم که با کسب 23 امتیاز در پایان هفته قبل بازی‌های این فصل لیگ دسته اول فوتبال جوانان پائین‌تر از تیم نفت امیدیه خوزستان 26 امتیازی و پاس همدان 31 امتیازی در مکان سوم جدول رده‌بندی قرار داشتند، با امید به تقویت جایگاه خود و کسب یک پیروزی دیگر در این فصل لیگ دسته اول فوتبال جوانان در زمین چمن مصنوعی مجموعه ورزشی تختی قم به مصاف تیم نفت امیدیه خوزستان رفتند و با حساب 3 بر 2 شکست خوردند.

این بازی به سبب اینکه هر دو تیم به نوعی به دنبال بهبود وضعیت خود در جدول رده‌بندی لیگ دسته اول فوتبال جوانان باشگاه‌های کشور بودند و همچنین با توجه به اینکه صبای قم در صورت کسب پیروزی در آن شانس بالاتر قرار گرفتن نسبت به نفت امیدیه را داشت از حساسیت بسیار زیاد برخوردار بود و دو تیم بازی جذابی را به نمایش گذاشتند.

نیمه نخست این بازی در حضور تماشاگران حاضر در سالن ورزشگاه تختی قم با برتری تیم جوانان نفت امیدیه با حساب 2 بر یک به سود این تیم به پایان رسید اما در نیمه دوم صبا در آخرین لحظات کار را به تساوی کشاند اما یک پنالتی بی‌موقع که توسط دروازه‌بان صبا در وقت‌های تلف شده به حریف تقدیم شد کار شاگردان مهدی گائینی در صبای قم را خراب کرد و در نهایت نفت امیدیه 3 بر 2 پیروز شد.

انتهای پیام/78002/ق30/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول