اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در هفته بیست و هفتم لیگ برتر

صبای قم به مصاف شاگردان دایی می‌رود

تیم فوتبال صبای قم در بیست و هفتمین هفته رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور باید مقابل شاگردان علی دایی در پرسپولیس تهران به میدان برود.

صبای قم به مصاف شاگردان دایی می‌رود

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، جدال صبای قم با پرسپولیس تهران مصاف تیم‌های دوم و دهم جدول رده‌بندی است که در هفته بیست و هفتم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور به میزبانی شاگردان علی دایی در ورزشگاه آزادی تهران به انجام می‌رسد.

تیم فوتبال صبای قم بعد از انجام پنج بازی خوب و حساب شده در مصاف‌های خارج از خانه با تیم‌های فجر شهید سپاسی شیراز، راه آهن شهرری و تراکتورسازی تبریز و همچنین دیدارهای خانگی با داماش گیلان و استقلال صنعتی خوزستان که با دو پیروزی، سه تساوی و 9 امتیاز ارزشمند و بهبود موقعیت این تیم در جدول رده‌بندی لیگ برتر همراه بود، در هفته بیست و هفتم لیگ برتر فوتبال مقابل تیم پرسپولیس تهران صف‌آرایی می‌کند.

صبای قم در حالی به کسب امتیاز از میهمانی پرسپولیس تهران می‌اندیشد که در دیدار نیم‌فصل اول که در ورزشگاه یادگار امام قم برگزار شد، تا آخرین لحظات با کسب گل مرتضی کاشی از شاگردان دایی پیش بود اما در نهایت با گل سید صالحی بازی و امتیازها تقسیم شد.

این بازی در شرایطی برگزار می‌شود که تیم فوتبال صبای قم در هفته بیست و هفتم از سیزدهمین دوره رقابت‌های لیگ برتر در اندیشه قطعی کردن بقای خود در لیگ برتر است اما پرسپولیس تهران به فکر کسب عنوان قهرمانی لیگ برتر به میدان می‌آید.

صبای قم در دیدارهای قبل خود موفق به کسب 5 باخت، 4 تساوی و 4 پیروزی از 13 مسابقه خانگی شده، ضمن اینکه در بازی‌های خارج از خانه نیز به 7 باخت، 2 تساوی و 3 پیروزی دست یافته و در مجموع از بازی‌های خانگی 16 امتیاز و از میهمانی رقبا 12 امتیاز دارد و حالا برای کسب سه امتیاز بازی بیست و هفتم خود به مصاف تیم فوتبال پرسپولیس تهران خواهد رفت.

دور برگشت بازی‌های لیگ برتر فوتبال در حالی پیگیری می‌شود که بازی‌های هفته بیست و هفتم مسابقات لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور از حساسیت بسیار بالایی برخوردار است و تمام تیم‌های جدول به دنبال کسب امتیاز به میدان می‌روند و صبای قم با پرسپولیس تهران آخرین بازی این هفته را انجام می‌دهند زیرا به دلیل برگزاری بازی فینال جام حذفی و چند تغییر دیگر در برنامه این هفته، تمام بازی‌ها در یک روز به انجام نخواهد رسید.

دیدار تیم‌های فوتبال صبای قم و پرسپولیس تهران از ساعت 17 عصر جمعه دوم اسفند ماه به میزبانی شاگردان علی دایی برگزار خواهد شد تا صبای قم برای تکرار موفقیت‌های پنج هفته اخیر لیگ سیزدهم مقابل حریف خود قرار بگیرد.

در جدول رده‌‌بندی لیگ برتر فوتبال هم‌ اکنون به ترتیب تیم‌های فوتبال استقلال تهران، فولاد خوزستان، پرسپولیس تهران، نفت تهران، فولاد مبارکه سپاهان اصفهان و تراکتور‌سازی تبریز در مکان‌های اول تا ششم جای دارند.

این در حالی است که تا پایان هفته بیست و ششم مسابقات سیزدهمین دوره لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور جام خلیج فارس، تیم فوتبال صبای قم با کسب 28 امتیاز در رده دهم لیگ سیزدهم جای گرفته‌اند و صبا به جز دیدار با پرسپولیس باید در قم با تیم‌های ذوب‌آهن و سایپا و در کرمان با مس دیدار کند.

انتهای پیام/78002/ک40/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول