اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

لیگ دسته اول فوتبال جوانان کشور:

صبای قم به میهمانی ولایت می‌رود

تیم فوتبال صبای قم در دیدار حساس از هفته شانزدهم رقابت‌های فوتبال قهرمانی باشگاه‌های لیگ دسته اول فوتبال جوانان کشور برابر ولایت اهواز به میدان می‌رود.

صبای قم به میهمانی ولایت می‌رود

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، دیدارهای هفته هفتم از دور برگشت لیگ دسته اول فوتبال جوانان باشگاه‌های کشور با انجام هشت مسابقه روزهای پایانی این هفته در شهرهای مختلف پیگیری خواهد شد و طی آن صبای قم در جدال با تیم میانه جدولی ولایت اهواز رقابت می‌کند.

فوتبالیست‌های صبای قم با کسب روحیه و انگیزه بالا بعد از سه پیروزی متوالی مقابل تیم‌های آب منطقه‌ای کرمانشاه، منتظران بندر امام و پارس خلیج خودرو ورامین در یکی از مهمترین بازی‌های خانگی خود در این فصل از رقابت‌ها برابر تیم فوتبال نفت امیدیه خوزستان شکست خوردند تا روند پیروزی‌های آنها در هفته چهاردهم قطع شود اما آنها هنوز هم امیدوارند که با لغزش پاس همدان و نفت امیدیه شانس صعود به مرحله بعد را داشته باشند.

تیم فوتبال جوانان صبای قم یکی از تیم‌های مدعی این فصل لیگ دسته اول فوتبال جوانان است که شنبه این هفته در مقابل میهمان خود نفت امیدیه خوزستان با گلی که در وقت‌های تلف شده از روی نقطه پنالتی دریافت کرد مقابل این تیم تن به شکست داد تا فاصله‌اش با حریف خوزستانی به 6 امتیاز برسد.

فوتسالیست‌های صبای قم که با کسب 23 امتیاز در پایان هفته قبل بازی‌های این فصل لیگ دسته اول فوتبال جوانان پایین‌تر از تیم نفت امیدیه خوزستان 29 امتیازی و پاس همدان 34 امتیازی در مکان سوم جدول رده‌بندی قرار دارند، آخرین شانس‌های خود برای راهیابی به مرحله بعد را در دیدار هفته پانزدهم برابر تیم جوانان ولایت اهواز جستجو می‌کنند.

صبای قم که در دیدار نیم فصل اول مرحله گروهی بازی‌های لیگ دسته اول فوتبال جوانان باشگاه‌های کشور برابر ولایت اهواز به برتری رسیده است با امید به تقویت جایگاه خود و کسب یک پیروزی دیگر در این فصل لیگ دسته اول فوتبال جوانان در اهواز به میهمانی این تیم می‌رود.

جوانان صبای قم در نیم فصل اول این رقابت‌ها توانسته‌اند تیم ولایت اهواز را در ورزشگاه تختی قم با دو گل شکست بدهند اما در دیدار برگشت کار مشکلی با این تیم دارند چون حریف نیز پشت سر صبای قم ایستاده و مترصد غفلت بالای جدولی‌ها است.

تیم‌های فوتبال جوانان صبای قم، نفت امیدیه، پاس همدان، پارس خلیج خودرو ورامین، آب منطقه ای کرمانشاه، ولایت اهواز، منتظران بندر امام، خورشید قروه کردستان و پتروشیمی ماهشهر در گروه دوم از مرحله مقدماتی لیگ دسته اول فوتبال جوانان باشگاه‌های کشور جای دارند.

انتهای پیام/78002/ط30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول