اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرمربی تیم فوتبال جوانان صبای قم:

صبای قم باید برابر نفت امیدیه برنده می‌شد / شرایط سختی برای صعود داریم

سرمربی تیم فوتبال جوانان صبای قم باخت در دیدار خانگی برابر نفت امیدیه خوزستان را تلخ و عامل کمرنگ شدن شانس صعود این تیم به مرحله نهایی لیگ دسته اول فوتبال کشور دانست.

صبای قم باید برابر نفت امیدیه برنده می‌شد / شرایط سختی برای صعود داریم

مهدی گائینی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم اظهار کرد: متاسفانه شکست برابر تیم جوانان نفت امیدیه خوزستان در هفته شانزدهم بازی‌های لیگ دسته اول فوتبال باشگاه‌های کشور تلخ و واقعاً بد موقع بود.

وی ادامه داد: این بازی از نظر امتیاز برای ما اهمیت بسیار زیادی داشت زیرا ما سه امتیاز را می‌خواستیم تا با نفت امیدیه خوزستان در مکان دوم جدول گروه دوم لیگ دسته اول جوانان کشور هم امتیاز شویم و در صورت غفلت تیم پاس همدان به صدر جدول رده‌بندی صعود کنیم.

سرمربی تیم فوتبال جوانان صبای قم با تقدیر از تلاش تک تک بازیکنان تیم فوتبال جوانان صبای قم به خاطر بازی خوب در این دیدار خانگی عنوان کرد: در 20 دقیقه اول بازی بدجور غافلگیر شدیم و متاسفانه 2 بار دروازه تیم ما به روی بازیکنان نفت امیدیه خوزستان  باز شد.

وی ادامه داد: با این حال بازگشت خوبی به جریان بازی داشتیم و توانستیم کار را به تساوی 2 بر 2 بکشانیم اما متاسفانه یک بی‌احتیاطی از سوی دروازه‌بان موجب شد تا نفت امیدیه خوزستان یک پیروزی باد آورده را از قم ببرد.

سرمربی تیم فوتبال جوانان صبای قم تصریح کرد: وقتی کار به تساوی کشیده شد انتظار داشتم که ما بر شدت حملات خود اضافه کنیم و به دنبال گل برتری باشیم اما اسیر اتفاقات فوتبال شدیم و در لحظه‌ای که هرگز تصور نمی‌کردیم حریف بتواند در مقابل بازی خوب و هماهنگ تیم ما فرصت حمله کردن پیدا کند، خودمان با راحتی سه امتیاز را تقدیم این تیم کردیم.

وی تصریح کرد: حتی نتیجه مساوی هم برای ما بهتر از باخت در این دیدار خانگی بود چون در آن صورت فاصله سه امتیازی صبای قم و نفت امیدیه خوزستان در جدول گروه دوم باقی می‌ماند و در 2 هفته پایانی تکلیف تیم‌های اول و دوم گروه مشخص می‌شد اما اکنون فاصله‌ای 6 امتیازی با تیم دوم جدول یعنی نفت امیدیه خوزستان داریم و کارمان برای صعود سخت است.

گائینی تاکید کرد: خوشبختانه بعد از سه پیروزی شرایط تیم ما روز به روز بهتر از آغاز لیگ شده بود و مطمئنم که اگر از نفت امیدیه خوزستان امتیاز می‌گرفتیم حتی می‌توانستیم مدعی صعود به لیگ برتر باشیم اما به هر حال حالا بخت ما کمرنگ شده و باید 2 بازی آینده را ببریم و منتظر لغزش رقبا باشیم.

تیم فوتبال جوانان صبای قم بعد از باخت 3 بر 2 در دیدار خانگی برابر نفت امیدیه خوزستان این هفته در لیگ دسته اول فوتبال جوانان باشگاه‌های کشور میهمان تیم ولایت اهواز خواهد بود.

انتهای پیام/78002/م30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول