اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با شکست برابر پالایش و گاز ایلام

دست بانوان ماهان تندیس قم به جام حذفی نرسید

تیم فوتبال بانوان ماهان تندیس قم با شکست از تیم لیگ برتری پالایش و گاز ایلام از گردونه مسابقات جام حذفی فوتبال بانوان باشگاه‌های کشور کنار رفت.

دست بانوان ماهان تندیس قم به جام حذفی نرسید

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، دومین مرحله رقابت‌های جام حذفی فوتبال بانوان باشگاه‌های کشور در حالی پایان یافت که تیم فوتسال بانوان ماهان تندیس قم در جدال با تیم لیگ برتری پالایش و گاز ایلام در جام حذفی فوتبال بانوان شکست خورد.

این مسابقه برای بانوان فوتبالیست تیم ماهان تندیس قم نخستین بازی این تیم در جام حذفی فوتبال بانوان باشگاه‌های کشور محسوب می‌شد و طی آن شاگردان آمنه رسولی در تلاش برای شکست حریف لیگ برتری خود و راهیابی به مرحله بعد پذیرای تیم پالایش و گاز ایلام ناکام بودند در حالی که نخستین حریف تیم فوتبال بانوان ماهان تندیس قم در مسابقات امسال جام حذفی فوتبال بانوان باشگاه‌های کشور یک تیم لیگ برتری بود، تیم فوتبال بانوان ماهان تندیس قم نیز با کسب عنوان قهرمانی مسابقات لیگ دسته اول فوتبال بانوان باشگاه‌های کشور به لیگ برتر فوتبال بانوان قهرمانی ایران راه یافته است.

مسابقه تیم‌های فوتبال بانوان پالایش و گاز ایلام و ماهان تندیس قم به میزبانی شاگردان آمنه رسولی در ماهان تندیس قم در ورزشگاه بزرگ یادگار امام شهر مقدس قم برگزار شد و در میان ناباوری این تیم، پالایش و گاز ایلام بود که توانست با نتیجه عجیب و دور از انتظار 6 بر صفر نماینده قم را شکست بدهد و با حذفی ماهان تندیس قم به مرحله بعدی رقابت‌های جام حذفی فوتبال بانوان کشور راه یابد.

این در حالی است که تیم فوتبال بانوان ماهان تندیس به عنوان نماینده استان قم نیز از فصل آینده یکی از تیم‌های حاضر در مسابقات قهرمانی لیگ برتر فوتبال بانوان باشگاه‌های کشور خواهد بود و با تیم‌هایی نظیر ملوان بندر انزلی، استقلال تهران و پالایش و گاز ایلام رو‌به‌رو می‌شود.

حریف تیم فوتبال بانوان ماهان تندیس قم در مرحله دوم جام حذفی فوتبال بانوان قهرمانی باشگاه‌های کشور یعنی تیم پالایش و گاز ایلام در لیگ برتر با تیم‌های آینده‌سازان میهن، استقلال تهران، پاس همدان، دلوار کشتی جنوب، شهرداری بم، شهرداری سیرجان، ملوان بندر انزلی، نگار دژ شیراز، همیاری آذربایجان غربی و هیئت فوتبال گرگان رقابت می‌کند.

تیم فوتبال بانوان پالایش و گاز ایلام پیش از رویارویی با تیم فوتبال بانوان ماهان تندیس قم در مرحله اول رقابت‌های امسال جام حذفی فوتبال بانوان باشگاه‌های کشور موفق به جذب تیم بانوان همیاری شهرداری آذربایجان غربی شده بود اما تیم بانوان ماهان تندیس قم براساس قرعه‌کشی صورت گرفته با قرعه استراحت رو‌به‌رو شد و امروز نخستین بازی خود را در جام حذفی بانوان انجام داد.

انتهای پیام/78002/م30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول