اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با تصمیم کمیته فوتسال

میزبان دیدار ماهان تندیس قم و شاهین کرمانشاه تغییر کرد

میزبان دیدار تیم‌های فوتسال ماهان تندیس قم و شاهین کرمانشاه در چارچوب رقابت‌های جام حذفی فوتسال باشگاه‌های کشور تغییر کرد.

میزبان دیدار ماهان تندیس قم و شاهین کرمانشاه تغییر کرد

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، تیم فوتسال ماهان تندیس قم بعد از پیروزی در مرحله سوم رقابت‌های جام حذفی فوتسال کشور در جدال با تیم پرسپولیس بهزیستی تهران به دنبال کسب مجوز صعود به مراحل بالاتر نخستین دوره این رقابت‌ها تلاش می‌کند.

تیم فوتسال ماهان تندیس قم در یکی از مهم‌ترین بازی‌های خود از نخستین دوره رقابت‌های جام حذفی فوتسال باشگاه‌های کشور در تلاش برای کسب دومین پیروزی و راهیابی به مرحله پنجم، فردا دوشنبه بیست و یکم بهمن‌ماه مقابل تیم فوتسال شاهین کرمانشاه به میدان می‌رود.

برای رویارویی با تیم کم نام و نشان شاهین کرمانشاه، کادر فنی ماهان تندیس قم امیدوارند که تیمشان در این دیدار موفق عمل کرده و با پیروزی این بازی خارج از خانه یک گام دیگر به قهرمانی در نخستین دوره جام حذفی فوتسال کشور نزدیک‌تر شود.

مرحله چهارم از نخستین دوره رقابت‌های جام حذفی فوتسال باشگاه‌های کشور این هفته با انجام چند مسابقه در شهرهای مختلف کشورمان پیگیری خواهد شد و در یکی از دیدارهای مهم این هفته تیم‌های ماهان تندیس قم و شاهین کرمانشاه در کرمانشاه به مصاف یکدیگر می‌روند که برتری در این دیدار در صورتی که از آن ماهان تندیس باشد، این تیم در مرحله بعد با برنده مسابقه تیم‌های شاهین کوهدشت لرستان و نظام مهندسی کرمانشاه رو به رو خواهد شد.

در این مسابقه 2 تیم برای راهیابی به مرحله پنجم جام حذفی به دنبال پیروزی هستند و تیم فوتسال ماهان تندیس قم می‌خواهد با کسب برتری برابر حریف، در نخستین دوره جام حذفی به موفقیت دست یابد و از دست رفتن شانس قهرمانی در لیگ برتر را به فراموشی بسپارد.

این دیدار در حالی به میزبانی تیم شاهین کرمانشاه برگزار خواهد شد که تا عصر شنبه نوزدهم بهمن‌ماه شاگردان محسن حسن‌زاده در تیم ماهان تندیس قم میزبان بودند اما کمیته فوتسال فدراسیون فوتبال با ارسال نامه‌ای به باشگاه ماهان تندیس قم اعلام کرد که این بازی باید به میزبانی تیم فوتسال شاهین کرمانشاه به انجام برسد.

بر همین اساس کاروان تیم فوتسال ماهان تندیس قم بعد از باخت ناباورانه در دیدار خارج از خانه هفته بیستم مسابقات لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور برابر شهرداری تبریز، امروز با اتوبوس راهی کرمانشاه می‌شود تا از ساعت 16 عصر دوشنبه بیست و یکم بهمن‌ماه در بازی مرحله چهارم از نخستین دوره رقابت‌های جام حذفی فوتسال باشگاه‌های کشور در مقابل تیم شاهین کرمانشاه قرار بگیرد.

انتهای پیام/78002/م30/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول