اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در هفته بیست و یکم لیگ برتر فوتسال

ماهان تندیس قم از ضعیف‌ترین خط دفاع لیگ پذیرایی می‌کند

تیم فوتسال ماهان تندیس قم در هفته بیست و یکم مسابقات لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور میزبان تیمی است که ضعیف‌ترین خط دفاع لیگ برتر را در اختیار دارد.

ماهان تندیس قم از ضعیف‌ترین خط دفاع لیگ پذیرایی می‌کند

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، کمیته فوتسال فدراسیون فوتبال اسامی برنامه برگزاری دیدار تیم‌های فوتسال ماهان تندیس قم و پتروشیمی ماهشهر در هفته بیست و یکم لیگ برتر فوتسال را در حالی اعلام کرد که دو تیم قرار است در بیست و پنجمین روز بهمن ماه در قم به مصاف یکدیگر بروند.

بر اساس برنامه‌ریزی کمیته فوتسال فدراسیون فوتبال دیدار تیم‌های فوتسال ماهان تندیس قم و پتروشیمی ماهشهر از هفته هشتم از دور برگشت بازی‌های پانزدهمین دوره لیگ برتر فوتسال از ساعت 16 عصر جمعه هفته آینده در قم برگزار می‌شود.

میزبان این بازی تیم ماهان تندیس قم است و این تیم در سالن دو هزار نفری مجموعه ورزشی شهید حیدریان قم در حالی از تیم پتروشیمی ماهشهر پذیرایی می‌کند که ماهان تندیس در مکان هفتم و حریف اهوازی آنها در مکان سیزدهم جدول 14 تیمی لیگ پانزدهم ایستاده‌اند.

همچنین دو تیم در آستانه هفته بیست و یکم لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور اختلافی 15 امتیازی دارند و به نظر می‌رسد که شاگردان محسن حسن‌زاده در دیدار خانگی برابر این تیم بتوانند پیروزی در دیدار رفت را بار دیگر تکرار کنند.

ماهان تندیس قم و پتروشیمی ماهشهر در بیست و یکمین هفته لیگ پانزدهم در حالی برابر یکدیگر صف‌آرایی می‌کنند که این بازی برای نماینده فوتسال قم بعد از سه بازی متوالی با تیم‌های تبریزی حاضر در مسابقات این فصل لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور دارای اهمیت زیادی است.

ماهان تندیس قم در هفته هجدهم در تبریز میهمان تیم فوتسال هلال احمر این شهر بود و در پایان با میزبان خود به تساوی 2 بر 2 رسید اما در هفته نوزدهم در سالن دو هزار نفری مجموعه ورزشی شهید حیدریان قم پذیرای تیم فوتسال دبیری تبریز صدرنشین لیگ برتر فوتسال بود و با ارائه فوتسالی ناب و حساب شده توانست نخستین شکست این تیم را در پانزدهمین دوره لیگ برتر فوتسال رقم بزند.

البته ماهان تندیس قم در هفته بیستم در خارج از خانه برابر تیم شهرداری تبریز 6 بر 3 شکست خورد تا هشتمین باخت این فصل را بپذیرد اما نگاهی به بازی ماهان تندیس قم و پتروشیمی ماهشهر در نیم فصل نخست لیگ امسال بیانگر برتری تیم نماینده قم در مقابل حریف خوزستانی است.

جدال دو تیم در دیداری که در هفته هشتم از دور رفت لیگ پانزدهم در سالن اختصاصی تیم پتروشیمی برگزار شد و در پایان تیم ماهان تندیس قم توانست در آن بازی 6 بر 4 نماینده خوزستان را شکست بدهد و به یکی از پیروزی‌های خارج از خانه خود در لیگ پانزدهم دست یابد.

حالا نوبت به بازی برگشت رسیده است و حکایت کاملا متفاوت به نظر می‌رسد، زیرا ماهان تندیس قم نسبت به دور رفت بسیار قوی‌تر و منسجم‌تر شده است و اکنون با کسب 28 امتیاز و 15 امتیاز بالاتر از تیم پتروشیمی ماهشهر در مکان هشتم جدول جای دارد در حالی که حریف این هفته شاگردان محسن حسن‌زاده هم اکنون با کسب 13 امتیاز در مکان سیزدهم ایستاده است.

انتهای پیام/78002/ک40/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول