اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرمربی تیم فوتسال ماهان تندیس قم:

از شاهین کرمانشاه شناختی ندارم / قهرمانی در جام حذفی هدف ماهان تندیس است

سرمربی تیم فوتسال ماهان تندیس قم گفت: در مسابقه این هفته با شاهین کرمانشاه انتظار ما از بازیکنان ماهان تندیس قم ارائه یک بازی خوب همراه با کسب مجوز صعود خواهد بود.

از شاهین کرمانشاه شناختی ندارم / قهرمانی در جام حذفی هدف ماهان تندیس است

محسن حسن‌زاده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم، اظهار کرد: با توجه به اینکه نخستین دوره جام حذفی فوتسال برگزار می‌شود، طبیعی است که تیم‌های لیگ برتری شناختی از تیم‌های دسته‌های پائین‌تر ندارند، ولی تیم‌های لیگ‌های دیگر با شناخت کامل از لیگ برتری‌ها به میدان می‌آیند.

وی با بیان اینکه قهرمانی در جام حذفی هدف ماهان تندیس قم است، تصریح کرد: این امر کاملا طبیعی است، چرا که تمام ایران بازی‌های تیم‌های لیگ برتری را زیرنظر دارند و پخش زنده تلویزیونی به همراه پوشش خوب رسانه‌ای موجب شده تا اطلاعات کامل تیم‌ها در اختیار رقبا قرار داشته باشد.

سرمربی تیم فوتسال ماهان تندیس قم ابراز کرد: به همین خاطر است که می‌گویم ما شناختی از تیم شاهین کرمانشاه نداریم، اما صددرصد کادر فنی آنها از تیم ما اطلاعات و شناخت کافی دارند و بر همین اساس پیش‌بینی بازی سختی را مقابل شاهین کرمانشاه داریم.

وی با تاکید بر اینکه امیدوار هستیم که مجوز صعود به مرحله پنجم جام حذفی را در پایان این بازی از آن خود کنیم، عنوان داشت: بازیکنان ماهان تندیس قم در بهترین شرایط ممکن به سر می‌برند و قطعا برابر این تیم بازی خوبی ارائه خواهند کرد، ضمن اینکه تیم ماهان تندیس یک تیم لیگ برتری است و صددرصد در شان و جایگاه یک تیم لیگ برتری با تمام توان خود بازی خواهد کرد.

سرمربی تیم فوتسال ماهان تندیس قم با بیان اینکه تا پایان لیگ پانزدهم و همچنین بازی‌های جام حذفی، تمام مسابقات برای ما پر‌اهمیت و به یک اندازه سخت و دشوار است، اضافه کرد: نکته مهم این است که بازیکنان ما در اوج آمادگی در ترکیب تیم برای دیدار با شاهین کرمانشاه حضور دارند.

وی در ادامه با بیان اینکه ماهان تندیس در نیم فصل دوم به هماهنگی مطلوبی دست یافته است، یادآور شد: کسب مجوز صعود از بازی با شاهین کرمانشاه بسیار مهم است و به همین خاطر تمام نفرات خود را به همراه می‌بریم تا به مرحله بعد راه پیدا کنیم.

حسن‌زاده در ادامه با اشاره به بازی هفته بیست و یکم لیگ برتر فوتسال که تیمش با پتروشیمی ماهشهر بازی می‌کند، عنوان داشت: بازی این هفته بسیار سخت است، زیرا حریف برای فرار از قعر جدول بازی می‌کند.

دیدار تیم‌های ماهان تندیس قم و شاهین کرمانشاه از بازی‌های مرحله چهارم مسابقات جام حذفی فوتسال باشگاه‌های کشور از ساعت 16 عصر دوشنبه این هفته بیست و یکم بهمن ماه در کرمانشاه برگزار می‌شود.

انتهای پیام/78002/ب30/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول