اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس بهزیستی شهرستان دشتستان خبر داد

ایجاد اشتغال مستقیم برای 286 نفر توسط بهزیستی دشتستان

رئیس بهزیستی شهرستان دشتستان از ایجاد اشتغال مستقیم برای 286 نفر توسط بهزیستی دشتستان خبر داد.

ایجاد اشتغال مستقیم برای 286 نفر توسط بهزیستی دشتستان

به گزارش خبرگزاری فارس از دشتستان، علیرضا هوشیار شامگاه سه‌شنبه در نشست با نماینده دشتستان در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: حضور نماینده به عنوان یک تسهیل‌گر در بین جامعه هدف بهزیستی اعم از مددجویان و مددکاران برای تسریع و تسهیل در امور بسیار ارزشمند است.

وی ابراز داشت: یکی از افتخارات کارکنان بهزیستی این است که رهرو راه امام (ره) و مقام معظم رهبری و خدمتگزار جامعه مستضعفین و محرومین باشیم.

هوشیار تصریح کرد: خدمات بهزیستی گسترده است و به هیچ عنوان این خدمات فدای بازی‌های سیاسی نخواهد شد که اگر چنین شود خیانت به مددجویان خواهد بود.

این مسئول با ارائه گزارشی از خدمات بهزیستی افزود: بهزیستی شهرستان دشتستان شامل یک مرکز اصلی یعنی اداره بهزیستی شهرستان دشتستان، دو مرکز جامع و طلوع، یک مرکز جامع علمی کاربردی، هفت مجتمع روستایی و 83 مرکز غیردولتی فعال است.

وی از ایجاد اشتغال مستقیم برای 286 نفر توسط بهزیستی دشتستان خبر داد و گفت: فعالیت 83 مرکز غیردولتی بهزیستی منجر به اشتغال مستقیم حدود 286 نفر شده است.

رئیس بهزیستی شهرستان دشتستان بیان کرد: در سال تحصیلی جاری به 235 نفر از دانشجویان تسهیلاتی به مبلغ 98 میلیون تومان برای پرداخت شهریه آنها پرداخت شده است.

هوشیار تاکید کرد: دانشگاه علمی کاربردی بهزیستی شهرستان دشتستان تاثیر بسیار زیادی در ارتقاء فرهنگی و سطح علمی جامعه و شهرستان دشتستان دارد.

وی اضافه کرد: با توجه به فشار کاری بسیار زیاد بر روی کارکنان بهزیستی، میزان پاداش و حقوق آنها بسیار اندک است و انتظار داریم شاهد افزایش حقوق این عزیزان باشیم.

در این نشست تعدادی از کارکنان بهزیستی دشتستان نیز به بیان نقطه نظرات و پیشنهادات خود پرداختند.

انتهای پیام/2452/ک20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول