اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

هفته بیست‌ویکم لیگ برتر والیبال

کاله مازندران در خانه میزبان آلومینیوم المهدی است

کاله مازندران در هفته بیست‌ویکم دور برگشت لیگ برتر والیبال عصر امروز یکشنبه در خانه میزبان آلومینیوم المهدی بندرعباس است.

کاله مازندران در خانه میزبان آلومینیوم المهدی است

به گزارش خبرگزاری فارس از آمل، در هفته بیست‌ویکم و دهمین بازی دور برگشت لیگ برتر والیبال باشگاه‌های کشور از ساعت 16 امروز یکشنبه کاله مازندران در خانه میزبان آلومینیوم المهدی بندرعباس است.

در این هفته حساس که با برگزاری شش بازی در شهرهای کرج، ورامین، تهران، آمل، تبریز و ارومیه دنبال می‌شود در سالن 2 هزار نفری پیامبر اعظم (ص) آمل اسماعیل صباغ نظارت این دیدار برعهده داشته و حمید راهجردیان و مرتضی اکرمی داوران بین‌المللی کشورمان امر قضاوت را برعهده دارند.

هرچند در این هفته صعود تیم‌های باریج اسانس، متین ورامین، میزان مشهد، کاله مازندران و پیکان تهران به مرحله پلی‌آف مسجل شده است ولی تیم‌های بالای جدول برای در اختیار گرفتن مکان بهتر در بالای جدول جدال دارند.

هرچند تیم‌های شهرداری تبریز و نوین کشاورز نیز شانس بالایی در رده‌های ششم و هفتم جدول قرار دارند و شهرداری ارومیه، بازرگانی جواهری، آلومینیوم المهدی و شهرداری زاهدان که صاحب رده‌های هشتم تا یازدهم جدول هستند با اختلاف امتیاز بسیار ناچیز می‌خواهند به هر زحمت و تلاشی شده خود را در بین تیم‌های حاضر در پلی‌آف جا کنند.

شاگردان بهروز عطایی در آمل هرچند در دیدار گذشته خارج از خانه خود با نتیجه سه بر یک مغلوب میزان خراسان رضوی شدند و نتوانستند دست به کسب امتیاز بزنند این بار می‌خواهند در خانه بیشتر امتیازات را از آن خود کنند.

در مقابل شاگردان ناصر شهنازی محکوم به پیروزی هستند و باید برای امید داشتن به جمع هشت تیم جدول لیگ برتر به آب و آتش بزنند.

انتهای پیام/86012/ح20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول