اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

هفته نوزدهم لیگ برتر والیبال

میزبانی کاله از بازرگانی جواهری

در هفته نوزدهم لیگ برتر والیبال عصر امروز شاهد جدال تیم‌های شمالی والیبال کشور هستیم که در آن کاله مازندران از بازرگانی جواهری گنبد میزبانی می‌کند.

میزبانی کاله از بازرگانی جواهری

به گزارش خبرگزاری فارس از آمل، هشتمین دیدار دور برگشت و هفته نوزدهم لیگ برتر والیبال باشگاه‌های ایران عصر امروز یک‌شنبه با انجام شش بازی در شهرهای مختلف کشور دنبال می‌شود.

شهرهای کاشان، زاهدان، کرج، ورامین، تهران و آمل میزبانان رقبای خود در نوزدهمین گام هستند.

تنها نماینده مازندران در این مسابقات و مدافع عنوان قهرمانی که هفته گذشته را مقابل نوین کشاورز تهران به پیروزی سه امتیازی خانگی دست یافت این هفته میزبان دیگر تیم شمالی ایران است.

کاله مازندران از ساعت 16 در سالن سرپوشیده دو هزار نفری پیامبر اعظم(ص) با نظارت اسماعیل صباغ و قضاوت حسین پورکاشیان و محسن ترابی به مصاف بازرگانی جواهری گنبد می‌رود.

شاگردان بهروز عطایی در کاله مازندران که در نیم فصل دوم روی نوار پیروزی قرار گرفتند و در شرایط بسیار خوبی به سر می‌برند در حال حاضر با 34 امتیاز در رتبه چهارم جدول قرار داشته و چشم به رده‌های بالاتر دارند.

شاگردان بای محمد دوجی در بازرگانی جواهری گنبد هم با 23 امتیاز جایگاه هفتم را در اختیار داشته و با تلاش زیادی سعی دارد تا خود را در بین تیم‌های مرحله پلی‌آف نگهدارد.

هرچند این تیم گلستانی هفته گذشته با نتیجه نزدیک سه بر دو مقابل متین ورامین دیگر تیم مدعی شکست خورد ولی در دور رفت در خانه با نتیجه سه بر دو هم مغلوب آملی‌ها شد و به دنبال پیروزی است.

انتهای پیام/86012/ح20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول