اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرمربی آلومینیوم المهدی بندرعباس:

مقابل کاله مازندران محکوم به پیروزی هستیم

سرمربی تیم والیبال آلومینیوم المهدی بندرعباس گفت: مقابل کاله مازندران محکوم به پیروزی هستیم و برای کسب امتیاز به آمل آمدیم.

مقابل کاله مازندران محکوم به پیروزی هستیم

ناصر شهنازی امروز قبل از دیدار هفته بیست و یکم لیگ برتر والیبال که در آن آلومینیوم المهدی بندرعباس خارج از خانه به مصاف کاله مازندران می‌رود، در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی فارس در آمل اظهار داشت: بازی بسیار سخت و سنگینی مقابل کاله در آمل داریم.

وی افزود: کاله از تیم‌های بزرگ، پرقدرت و پرمهره والیبال کشورمان است و همیشه بازی مقابل این تیم پرمهره که از کادر فنی با دانش و آگاه و بازیکنان باتجربه‌ای برخوردار است سخت و دشوار بوده است.

شهنازی با اشاره به اینکه شرایط آلومینیوم برای این دیدار مطلوب است و طی روزهای گذشته والیبالیست‌های این تیم تمرینات خوبی را پشت سر گذاشتند، گفت: با توجه به حساسیت زیاد بازی‌ها در پائین جدول لیگ برتر جهت صعود به جمع هشت تیم پلی‌آف باید در این دیدار کسب امتیاز کنیم.

سرمربی تیم والیبال آلومینیوم المهدی بندرعباس با تاکید اینکه مقابل کاله محکوم به پیروزی هستیم، اذعان داشت: برای کسب امتیاز به آمل آمدیم و سعی داریم تعداد این امتیاز عدد سه باشد تا کار راحت‌تری در ادامه دو دیدار بعدی مرحله گروهی داشته باشیم ولی در غیر این صورت می‌خواهیم حداقل دو یا یک امتیاز را در این شهرستان از آن خود کنیم.

شهنازی با تاکید بر اینکه آنالیز خوبی از نقاط ضعف و قوت کاله مازندران داشتیم و می‌خواهیم پیروز از این دیدار خارج شویم، گفت: هیچ‌چیز دور از دسترس نیست.

وی یادآور شد: هم‌اکنون در رده دهم جدول قرار داریم و تنها دو امتیاز با دو تیم بالاتر که سعی دارند خود را به رده هشتم برسانند فاصله داریم.

انتهای پیام/86012/ح20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول