اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار شهرستان رابر:

22 بهمن روز عزت و بالندگی ایران در سطح جهان است

فرماندار شهرستان رابر گفت: 22 بهمن‌ماه روز عزت و بالندگی ما در سطح جهان است و مفتخریم که دارای مردمی‌ترین انقلاب هستیم.

22 بهمن روز عزت و بالندگی ایران در سطح جهان است

به گزارش خبرگزاری فارس از رابر، علیرضا مرادی ظهر امروز در جمع شرکت کنندگان در راهپیمایی 22 بهمن این شهرستان اظهار کرد: امروز 22 بهمن‌ماه روز عزت و بالندگی ما در سطح جهان است و مفتخریم که دارای مردمی‌ترین انقلاب جهانی هستیم.

فرماندار شهرستان رابر ادامه داد: مردم ایران نقش اساسی در متزلزل ساختن پایه‌های امپریالیسم جهانی و قدرت‌های استعماری شرق و غرب دارند.

وی تصریح کرد: امروزه دشمن جهانی و خونخوار که همیشه می‌خواهد چپاولگر و سلطه‌گر باشد با قیافه‌ها و روش‌های جدید و از روزنه‌های جدید وارد می‌شود، اما مردمی که موجب پیروزی انقلاب شدند باز هم باید با تمام مشکلات، تحریم‌ها و توطئه‌ها مقابله کنند.

مرادی اضافه کرد: همه ما باید با سازندگی، همراهی با نظام و رهبری زمینه ارتقای بیش از پیش این انقلاب جهانی را که امروزه الگوی ملت‌های مسلمان دنیا واقع شده است، فراهم آوریم.

وی ادامه داد: ملت ایران باید با روحیه انقلابی خود راه را بر نفوذ فرصت‌طلبان، نفوذ اندیشه‌های بیگانه و رجعت تدریجی به ارزش‌های فرهنگی طرد شده بسته و با اطاعت و پیروی از رهبر فرزانه انقلاب دچار خودباختگی فرهنگی، نظامی، اقتصادی و اجتماعی نشوند.

فرمانده جنگ نرم بسیج اساتید کرمان ادامه داد: باید با آگاهی به توطئه‌ها و حیله‌های ضدانقلاب با رعایت معنویت در رفتارمان در سیر تکامل انقلاب کوشا باشیم.

مرادی گفت: پیروزی انقلاب اسلامی با مجاهدت‌های ملت ایران و رهبری حضرت امام خمینی (ره) شکل گرفت و تداوم و اقتدار روزافزون آن به حضور مردم در صحنه‌های مختلف و شرکت در راهپیمایی‌های مختلف به ویژه 22 بهمن‌ماه گره خورده است.

وی تصریح کرد: اگر رهبری امام راحل و تداوم آن با هدایت‌های پیامبرگونه مقام معظم رهبری نبود ما در طوفان دشمنی‌های استکبار به قله پیروزی نمی‌رسیدیم، اما مردم ایران با یاری خداوند و هدایت امام خمینی (ره) به صحنه آمدند و حادثه بی‌بدیل پیروزی انقلاب اسلامی را رقم زدند.

وی بر ارتقای آگاهی عمومی به ویژه نسل جوان از ماهیت و اهداف انقلاب اسلامی و بازشناسی وجوه تمایز انقلاب اسلامی از سایر انقلاب‌ها و ضرورت آگاهی از آسیب‌ها، توطئه‌ها و روش‌های نظام سلطه علیه انقلاب اسلامی تأکید کرد.

مرادی با بیان اینکه یکی دیگر از آثار 22 بهمن ریشه‌کنی استبداد داخلی و به زیر کشیدن کاخ‌نشینانی بود که مردم را دچار فقر فرهنگی و اسیر سلطه بیگانگان ساخته بودند، اظهار کرد: انقلاب اسلامی روحیه خودباوری، خود‌شناسی و بصیرت‌افزایی را در مردم ایجاد کرد و موجب جهش ملت ایران در عرصه‌های مختلف به ویژه علمی شد.

وی یادآور شد: مردم ایران به خوبی می‌دانند که حضورشان مهر محکمی بر تایید نظام است و با وجود مشکلات همواره در طول چند دهه‌ای که از پیروزی انقلاب می‌گذرد، پای نظام، انقلاب و تمام ارزش‌های اسلام و آرمان‌ها ایستاده‌اند.

فرماندار شهرستان رابر به دستاوردهای انقلاب اسلامی در این شهرستان به ویژه ایجاد زیرساخت‌های توسعه و آبادانی شهرستان از جمله جاده مستقیم رابر - کرمان، بیمارستان، گازرسانی به روستاها و شهرها و بهره‌برداری از معادن مس اشاره کرد.

به گزارش فارس، بار دیگر مردم شهرستان رابر با سر دادن نوای حق‌طلبی در راهپیمایی 22 بهمن‌ماه حماسه آفریدند.

مسئولان و مردم شهرستان رابر بار دیگر با حضور حماسی خود در مراسم باشکوه راهپیمایی 22 بهمن با تجدیدبیعت با آرمان‌های رهبر کبیر انقلاب و تاکید بر تبعیت از فرامین ولی‌امر مسلمین جهان از آرمان‌های انقلاب اسلامی دفاع کردند.

انتهای پیام/2446/ز40/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول