اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

جانشین فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان:

22 بهمن روز عزت و بالندگی ایران اسلامی در جهان است

جانشین فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان گفت: 22 بهمن روز عزت و بالندگی ملت ایران اسلامی در جهان است.

22 بهمن روز عزت و بالندگی ایران اسلامی در جهان است

به گزارش خبرگزاری فارس از دهگلان، سردار حمزه فلاح ظهر امروز در سخنرانی راهپیمایی 22 بهمن این شهرستان اظهار کرد: مردم با حضور در چنین صحنه‌ای بار دیگر مردمی ‌بودن انقلاب اسلامی را به جهانیان نشان دادند.

به گفته جانشین سپاه بیت‌المقدس کردستان، مسئولان به وجود چنین مردمی افتخار می‌کنند و در راستای خدمت به آنان اهتمام جدی می‌ورزند.

وی انقلاب اسلامی ایران را یادگار حضرت امام خمینی (ره) دانست که با بنیانگذاری این انقلاب آموزه‌های دین را که به ورطه فراموشی سپرده شده بود، احیا کردند.

فلاح تصریح کرد: انقلاب اسلامی ضمن احیای آموزه‌های دین اسلام، بستر را برای پیشرفت در تمام زمینه‌های اقتصادی، صنعتی، پزشکی، کشاورزی و سایر بخش‌ها فراهم کرد.

جانشین سپاه بیت‌المقدس استان کردستان گفت: همه ما باید با همراهی با نظام و رهبری و با رعایت اصل اقتصاد مقاومتی، مسیر ارتقای بیش از پیش این انقلاب جهانی را که امروزه الگوی ملت‌های مسلمان دنیا شده است، تسهیل کنیم.

فلاح گسترش انقلاب اسلامی را بانی بیداری اسلامی در جهان خواند و ادامه داد: آگاهی از توطئه‌ها و حیله‌های ضدانقلاب و رعایت معنویت در رفتار و عمل در سیر تکامل انقلاب تاثیر بسزایی دارد که ملت ما در این راستا همت می‌کنند.

وی در پایان از حضور مردم در راهپیمایی امروز تقدیر کرد و گفت: این حضور پاسخ کوبنده‌ای به تهدیدات و گزینه‌های به اصطلاح روی میز دشمنان نظام و ملت ایران است.

انتهای پیام/79002/ز20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول