اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار گلستان:

حضور تابناک مردم در 22 بهمن تجلی یک حماسه است

استاندار گلستان از حضور باشکوه مردم در راهپیمایی 22 بهمن قدردانی کرد و گفت: حضور تابناک مردم در 22 بهمن تجلی یک حماسه است.

حضور تابناک مردم در 22 بهمن تجلی یک حماسه است

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، حسن صادقلو ظهر امروز در مراسم سی ‌و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و تجلی حماسه سیاسی در گرگان اظهار داشت: ایام‎الله دهه فجر ایام لیالی عشر است، دشمن باید ببیند که در این شهر و استان تا جایی که چشم از دیدن آن عاجز است خروش مردمی مثال زدنی است.

وی مشارکت عمومی در راهپیمایی 22 بهمن را نشان از بصیرت مردم دانست و تصریح کرد: آفرین باد بر ملتی بصیر و دانا که همواره شرایط را تحلیل می‎کند و می‎داند که چگونه در میدان حاضر شود.

استاندار گلستان گفت: جا دارد که آفرین امام راحل، روح شهدا، مقام معظم رهبری و رئیس جمهور کشورمان را به ملت شهیدپرور ایران به ویژه مردم گلستان تقدیم کنم.

صادقلو اظهار داشت: حقیقت این است که ما نمی‎توانیم شکوه حضور مردمی را تقدیر کنیم ملت ایران باید مزد خود را از خدا بگیرد.

به گزارش فارس؛ مردم گلستان امسال با شکوه بیشتری در سالروز پیروزی انقلاب اسلامی در هر کوی و برزن به خیابان‎ها آمدند و صحنه غرور ملی را در 22 بهمن به نمایش گذاشتند.

امروز در سی و پنجمین سالگرد پیروزی شکوهمندانه ایران اسلامی همه ‎آمدند تا ایستادگی خود را در راه انقلاب اثبات کنند، آمدند تا با آرمان‎های امام راحل و رهبر فرزانه انقلاب میثاق تازه کنند.

مردم با این ندا در یوم‎الله 22 بهمن در صحنه حضور پیدا کردند تا بگویند اگر هدف از تحریم دوری مردم از یکدیگر است برای گسستن تحریم‎ها می‎آییم و برای برچیدن گزینه‎های روی میز حریف به صحنه می‎آئیم؛ می‎آئیم که بگوییم وقتی با هم باشیم جایی برای گزینه‎های روی میز دشمن نیست.

ملت ایران به ویژه مردم ولایتمدار گلستان برای ناامید کردن بداندیشان به صحنه آمدند مردم برای تداوم عزت و استقلال به صحنه آمدند تا بار دیگر وحدت و انسجام ملی را به تبعیت از مقام معظم رهبری نشان دهند.

امروز از هر گوشه ایران اسلامی ندای عزت‎خواهی بلند ‎شد گلستانی‎ها نیز در همه شهرها و روستاهای استان برای اقتدار بیشتر ایران سربلند در جشن ملی انقلاب شرکت کردند.

در پایان این مراسم قطعنامه 22 بهمن خوانده شد و گلستانی‎ها با ندای «الله اکبر» هر بند این قطعنامه را تائید کردند.

انتهای پیام/83001//چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول