اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار آوج:

حماسه آوجی‌ها در 22 بهمن امسال ماندگار شد

فرماندار آوج گفت: حماسه آوجی‌ها در 22 بهمن امسال در تاریخ ماندگار شد.

حماسه آوجی‌ها در 22 بهمن امسال ماندگار شد

به گزارش خبرگزاری فارس از آوج سیدعبدالله موسوی در راهپیمایی مردم آوج در 22 بهمن با تبریک به ملت به پاس حضور در راهپیمایی امروز اظهار داشت: به قطع و یقین این حماسه در تاریخ انقلاب اسلامی ثبت شده و برگ زرینی دیگری بر انسجام و روحیه از هم ناگسسته ملت ایران است.

فرماندار آوج با اشاره به اینکه مردم آوج هم‌گام با دیگر نقاط امروز حضور چشمگیر در راهپیمایی 22 بهمن و جشن بزرگ پیروزی انقلاب داشتند، تصریح کرد: عزت و جاودانگی ملت ایران در طول 35 سال با حضور در این حماسه‌ها ماندنی و تاریخی شده است.

وی با اشاره به اینکه مشکلات با تحمل و صبر برطرف می‌شود، تصریح کرد: امروز با لطف خداوند متعال مشکلات کشور برطرف شده است و با پیروزی انقلاب اسلامی به دورترین نقاط کشور خدمات‌رسانی می‌شود.

فرماندار آوج با بیان اینکه در دوران هشت سال دفاع مقدس ملت ایران با کمترین امکانات و تجهیزات در برابر دشمن ایستادگی کرده است، ابراز داشت: در دفاع مقدس رزمندگان با انجام عملیات‌های متعدد توانستند به پیروزی و نصرت الهی نیز دست یابند و در جایی که اخلاص کنار گذاشته شود لطمه به اصل اتحاد نیز وارد می‌شود.

این مسئول با بیان اینکه ایران اسلامی امروز رشد و پیشرفت چشمگیری داشته است، تصریح کرد: حکومت پهلوی برپایه زور، استبداد و  تجمل گرایی بنا شده بود و در این رژیم کسی اجازه حرف زدن را نداشت.

فرماندار آوج استقرار نهادهای مردم سالار را یکی از عوامل ایجاد انقلاب اسلامی دانست و تصریح کرد: حکومت شاهنشاهی با تحقیر کردن مردم در پی جلوگیری از پیروزی انقلاب اسلامی بود که با لطف الهی این توطئه برملا شد.

انتهای پیام/77005/ی30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول