اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه دماوند:

دشمنان برای سرنگونی نظام اسلامی دست به دست هم داده‌اند

امام جمعه دماوند گفت: دشمنان جمهوری اسلامی ایران برای سرنگونی نظام اسلامی دست به دست هم داده‌اند.

دشمنان برای سرنگونی نظام اسلامی دست به دست هم داده‌اند

به گزارش خبرگزاری فارس از شرق استان تهران، حجت‌الاسلام والمسلمین محمد علاءالدینی ظهر امروز پس از پایان راهپیمایی باشکوه 22 بهمن در میدان 17 شهریور دماوند در جمع راهپیمایان اظهار کرد: دشمنان ایران برای کوبیدن نظام اسلامی دست به دست هم داده‌اند.

وی تصریح کرد: امروز شعار ما برای مبارزه با این دشمنان چیزی نیست جز «الله اکبر» و همراهی با نامی که در هشت سال دفاع مقدس و در جبهه‌های غرب و جنوب، همواره همراه رزمندگان ما بود و آن نام چیزی جز «یا حسین» نیست.

امام جمعه دماوند از تمام مردم و خانواده‏‌های معظم شهدا، روحانیت، اساتید و معلمان، کارمندان، کارکنان و مدیران دولتی، ورزشکاران، هنرمندان، کشاورزان، خبرنگاران، برادران و خواهران اهل سنت، مردم روستاهای بخش مرکزی، مردم مناطق مختلف شهری و شهرک‌های دماوند و گیلاوند بابت این حضور پرشور و حماسی تشکر و قدردانی کرد.

*دماوندی‌ها گزینه‌های روی میز خود را رو کردند

مردم فهیم، ولایت‌مدار و غیور دماوند بار دیگر و حتی بیش از گذشته در راهپیمایی یوم‌الله 22 بهمن حضور یافته و گزینه‌های روی میز خود را رو کردند.

به گزارش خبرگزاری فارس از شرق استان تهران، ظهر امروز مرد و زن، پیر و جوان، بزرگ و کوچک در بام ایران هم‏زمان با سراسر کشور با مشت‌های گره کرده خود، مرگ بر استکبار جهانی را فریاد زدند و بار دیگر یأس و ناامیدی را بر دشمن چیره ساختند.

راهپیمایان دماوندی ضمن اعلام بیعت با خط امام و شهدای انقلاب و دفاع مقدس و نیز تجدیدمیثاق با رهبر عظمای ولایت، حضرت آیت‌الله خامنه‌ای اعلام کردند که اگر گزینه‌های آمریکا روی میز است، ما نیز گزینه‌های روی میز جمهوری اسلامی ایران هستیم و تا ابد از نظام و انقلاب خود دفاع می‌کنیم.

مردم همیشه در صحنه دماوند نشان دادند که مقابل فشارها، تحریم‌ها، توطئه‌ها و نقشه‌های دشمنان کمر خم نمی‌کنند و خم به ابرو نمی‌آورند و شجاعانه پای عهد و پیمانی که با امام خود بسته‌اند، ایستاده‌اند.

آنان گزینه‌های روی میز مردم و ملت ایران را شعار مرگ بر استکبار جهانی و «هیهات منا الذله» خواندند و فریاد مرگ بر آمریکا و مرگ بر صهیونیست سر دادند.

شرکت‏‌کنندگان در این را‌هپیمایی باشکوه، حضور و وجود خود را به پیروی از راه امام خمینی (ره) و جد بزرگوراشان، حضرت اباعبدالله الحسین(ع) دانستند که برای آزادگی در دین قیام کرد و به شیعیان آموخت که پاسخ ظلم و جور سکوت نیست.

گفتنی است؛ با وجود اینکه در شهرهای تابعه شهرستان دماوند شامل رودهن، آبعلی، آبسرد و کیلان نیز به طور جداگانه راهپیمایی برگزار شده بود، اما مردم دماوند، گیلاوند و روستاهای بخش مرکزی، حضور چشم‌گیر و دشمن‏‌شکنی در این روز بزرگ داشتند.

انتهای پیام/2568/ز40/پو3002

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول