اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس سازمان صدا و سیما در گفت‌وگو با فارس:

رسانه‌های جهان قادر به سانسور پشتوانه مردمی نظام ایران نخواهند بود

رئیس سازمان صدا و سیما در جمع مردم اصفهان در یوم الله 22 بهمن گفت: رسانه‌های جهان قادر به سانسور پشتوانه مردمی نظام ایران نخواهند بود.

رسانه‌های جهان قادر به سانسور پشتوانه مردمی نظام ایران نخواهند بود

عزت‌الله ضرغامی پیش از ظهر امروز که برای سخنرانی در جمع مردم اصفهان در یوم الله 22 بهمن در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار داشت: امسال توفیقی برای من حاصل شد که توانسته‌ام بعد از گذشت سی و پنج سال حضور در راهپیمایی‌های متعدد امروز در جمع مردم ولایتمدار و شهید پرور اصفهان حضور پیدا کنم.

این مسئول بیان داشت:حتما حضور پرشور و باشکوه مردم اصفهان در راهپیمایی یوم الله 22 بهمن به دلیل تعهد و علاقه شان به انقلاب اسلامی و حفظ و صیانت از آرمان‌های آن است.

رئیس سازمان صدا و سیما خاطرنشان کرد: حقیقت دلیل حضور امروز من در اصفهان به خاطر گرفتن روحیه و پشت گرمی از این جمعیت انبوه مردم حزب الهی در یوم الله 22 بهمن است.

وی اذعان داشت: در شرایط فعلی راهپیمایی عظیم ملت ایران علیه استکبار در روز 22 بهمن سانسور پذیر نیست، شاید در چند زمانی قبل رسانه‌های جهان و مستکبران می توانستند روی پیام ملت ایران را پرده پوشی کنند، ولی در حال حاضر مردم دنیا آگاه شدند و بسیاری از شبکه‌ها و رسانه‌های مستقل جهان این حضور پرشور و پشتوانه مردمی نظام جمهوری اسلامی ایران را در تاریخ جهان ثبت و ضبط می کنند.

انتهای پیام/63030/ن30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول