اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیرکل مجمع تقریب مذاهب اسلامی:

پیروزی در همه عرصه‌ها از آن مسلمانان است

دبیرکل مجمع تقریب مذاهب اسلامی گفت: در عرصه نبرد دیپلماسی، برخورد اندیشه‌ها و جنگ فکری پیروزی از آن ملت ایران و مسلمانان خواهد بود.

پیروزی در همه عرصه‌ها از آن مسلمانان است

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، آیت‌الله محسن اراکی امروز در حاشیه راهپیمایی 22 بهمن در قم در جمع خبرنگاران اظهار داشت: حضور هر ساله مردم در راهپیمایی 22 بهمن بیشتر می‌شود و امسال هم با توجه به اقداماتی که آمریکا و همپیمانان این کشور در مذاکرات داشتند و سخنانی توهین‌آمیز بر زبان آورده‌اند این حضور باشکوه‌تر شده است.

وی اذعان کرد: پیمان‌شکنی آمریکا و تهدیداتی که به صورت مکرر صورت می‌گیرد و عنوان می‌کنند گزینه نظامی بر روی میز است سبب شده است امسال همه مردم یکپارچه و متحد در راهپیمایی 22 بهمن حضور یابند.

دبیر کل مجمع تقریب مذاهب اسلامی با بیان اینکه ملت ایران همان روحیه دوران انقلاب و دفاع مقدس را حفظ کرده است عنوان داشت: جوانان امروز ما به ارزش‌های انقلابی پایبندی بیشتری دارند و از نظام اسلامی دفاع می‌کنند.

وی ادامه داد: حضور گسترده مردم ایران در 22 بهمن امسال پاسخی کوبنده به گزینه‌های روی میز آمریکاست؛ گزینه‌های ملت ایران یکپارچگی، وحدت، تصمیم بر ادامه راه امام و اطاعت از رهبری است.

اراکی با بیان اینکه ملت ایران این گزینه‌ها را هیچ وقت از دست نخواهد داشت گفت: همانطور که ملت ایران اثبات کرده‌اند با مقاومت و ایستادگی پیروز شده‌اند باز هم با اتکا به چنین عواملی به پیروزی‌های بیشتر دست خواهند یافت.

دبیرکل مجمع تقریب مذاهب اسلامی افزود: در عرصه نبرد دیپلماسی، برخورد اندیشه‌ها و جنگ فکری پیروزی از آن ملت ایران و مسلمانان خواهد بود.

انتهای پیام/78004/ق20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول