اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون امور ایران مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی:

حرکت جریان تکفیری خارج از اسلام و دین است

معاون امور ایران مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی گفت: حرکت جریان تکفیری خارج از اسلام و دین است و این جریان دست نشانده استکبار جهانی است.

حرکت جریان تکفیری خارج از اسلام و دین است

به گزارش خبرگزاری فارس از کنگان، حجت‌الاسلام سید حامد علم‌الهدی پیش از ظهر امروز در مراسم راهپیمایی 22 بهمن در کنگان اظهار داشت: امروز مردم بار دیگر ثابت کردند که همواره پای نظام ایستاده‌اند و در هر شرایطی از انقلاب اسلامی دفاع می‌کنند.

وی افزود: حضور همه مردم اعم از شیعه و سنی و تمام اقشار جامعه در راهپیمایی امروز امری مهم و ارزشمند است.

معاون امور ایران مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی با اشاره به اهمیت انقلاب اسلامی خاطرنشان کرد: پیروزی انقلاب اسلامی به رهبری امام خمینی (ره) تداعی کننده یاد و خاطره شهدای بدر و حنین و معجزه و موهبتی الهی بود که روح تازه‌ای در کالبد اسلام دمید.

علم‌الهدی تصریح کرد: درخشش نظام نوپای دینی در عرصه بین‌المللی و موفقیت‌های جمهوری اسلامی ایران در عرصه‌های مختلف از جمله فناوری صلح‌آمیز هسته‌ای حاصل همین ایستادگی و مقاومت مردم ایران اسلامی بود.

وی به بیداری اسلامی در منطقه اشاره کرد و گفت: برخی تلاش می‌کنند از نهضت‌های اسلامی در منطقه تعبیر به بهار عربی کنند اما واقعیت این است که انقلاب اسلامی سرمنشاء بیداری اسلامی در منطقه است.

این مسئول ادامه داد: وحدت فرق و مذاهب اسلامی در کشور به‌ویژه در استان بوشهر از ثمرات و برکات انقلاب اسلامی ایران است و حضور شیعه و سنی در کنار هم ارزش و اهمیت زیادی دارد.

وی ولایت فقیه و مردم را دو استوانه نظام دانست و بیان کرد: حضور مردم و ولایتمداری آنان ضامن دوام و قوام نظام اسلامی است.

معاون امور ایران مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی با محکوم کردن جریان منحرف و ضد بشری تکفیری‌ها، گفت: حرکت جریان تکفیری خارج از اسلام و دین است و این جریان دست نشانده استکبار جهانی است.

علم‌الهدی ابراز داشت: باید با وحدت و همدلی در راستای پیشرفت اسلام اهتمام ورزیم.

انتهای پیام/2451/ر30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول