اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه چالوس:

استقلال مردم ایران با موضع‌گیری شفاف در برابر دشمنان به دست آمد

امام جمعه چالوس گفت: آن‌ چیزی که می‌تواند استقلال ما را تامین کند اصرار و موضع‌گیری صریح و شفاف بر اصول انقلاب است.

استقلال مردم ایران با موضع‌گیری شفاف در برابر دشمنان به دست آمد

به گزارش خبرگزاری فارس از چالوس، حجت‌الاسلام محمدمهدی راشدی‌نوری پیش از ظهر امروز  در مراسم راهپیمایی مردم شهر هچیرود بیان داشت: 22 بهمن روز شور و شعور ملت ایران، روز تجدید بیعت با امام و شهدا و رهبری انقلاب اسلامی است.

وی تصریح کرد: در تمام این سال‌ها ملت ایران، به تهدید، تحریم، و فتنه‌گری دشمنان بی‌توجه بود.

امام جمعه چالوس خاطرنشان کرد: مردم حتی در زمان بروز حوادث و بحران‌های طبیعی، برف، باران، سیل در راهپیمایی 22 بهمن شرکت کردند و هیچ مشکلی نتوانست آنان را از حضور در این فرصت تاریخی باز دارد.

وی ادامه داد: استقلال‌طلبی و آزادخواهی یکی از پایه‌های اصلی انقلاب و از مهم‌ترین شعارهای دوران انقلاب بوده که در مقام عمل مردم تا به امروز مردم به این اصل پایبند بودند.

راشدی بیان داشت: این‌ همه فشار، تهدید، تحریم و تبلیغات سوء رسانه‌ای و ایران‌ هراسی برای این‌ است ‌که ما از شعار استقلال‌خواهی و عمل استقلال‌گرایانه دست برداریم.

وی تاکید کرد: آن‌ چیزی که می‌تواند استقلال ما را تامین کند اصرار و موضع‌گیری صریح و شفاف بر اصول انقلاب است.

امام جمعه چالوس با اشاره به بحران برف اخیر و خسارت‌های ناشی از آن یادآور شد: مردم این منطقه با وجود اینکه چندین روز در محاصره برف بودند و حتی به بسیاری از خانواده‌ها، زندگی و سرمایه‌شان خسارت‌های جدی وارد شد و حتی ممکن است برخی‌های از عملکرد مسئولان نیز گله داشته باشند اما به عشق انقلاب و رهبرشان با تمام وجود در راهپیمایی 22 بهمن شرکت کردند.

وی با قدردانی از حضور گسترده مردم شهر هچیرود در این راهپیمایی اظهار داشت: حضور عظیم شما در این راهپیمایی پاسخ دندان‌شکن به‌ اظهارنظرهای بی‌ادبانه و گستاخانه مسئولان امریکایی است.

راشدی وحدت و تعامل همه‌ مردم هچیرود در تکامل منطقه را موثر دانست و تاکید کرد: برای تعریض کوچه‌ها، خیابان‌ها، تأسیس برخی ادارات مانند نیروی انتظامی همکاری تمام شهروندان مورد نیاز است.

امام جمعه چالوس خاطرنشان کرد: اگر چه خسارت ناشی از برف به بسیاری از منازل، باغات، مرکبات و گلخانه‌های هچیرود آسیب رساند اما ما ثابت و پابرجا ایستاده‌ایم تا حمایت جدی صورت بگیرد و در این میان تعامل، یکپارچگی و شکیبایی مردم می‌تواند برای رسیدن به اهداف کمک کار باشد.

انتهای پیام/2296/ر40/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول