اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده ولی فقیه در ارتش:

امروز از انقلاب ایران به عنوان پدیده قرن بیستم یاد می‌شود

نماینده ولی فقیه در ارتش جمهوری اسلامی ایران با بیان اینکه قبل از انقلاب کشور ما به عنوان یک کشور وابسته و عقب‌مانده شناخته می‌شد، گفت: امروز از انقلاب ایران ما به عنوان پدیده قرن بیستم یاد می‌شود.

امروز از انقلاب ایران به عنوان پدیده قرن بیستم یاد می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه، حجت‌الاسلام سید محمدعلی آل‌هاشم پیش از ظهر امروز در جمع مردم ارومیه در میدان انقلاب این شهرستان، اظهار داشت: حجت‌الاسلام غلامرضا حسنی امام جمعه سابق ارومیه در ساماندهی نیروهای انقلابی چه در سال‌های مبارزه با رژیم ستمشاهی و چه زمان حاضر نقش کلیدی داشت.

وی برای حسنی آرزوی توفیق و سلامتی کرد و ادامه داد: بررسی تاریخ و تحلیل چگونگی رسیدن شمیم آزادی به این خطه از اهمیت زیادی برخوردار است، به طوری که واکاوی نقش حجت‌الاسلام حسنی در این زمینه اهمیت دارد.

آل‌هاشم با اشاره به اینکه حمایت از نظام مقدس جمهوری اسلامی گزینه انتخاب شده از سوی ملت است، ادامه داد: امروز ملت برای تجدید بیعت با اهداف و آرمان‌های رهبری، پاسداشت مقام شهدا، پاسخ‌دهی به یاوه‌ گویی‌های استکبار حضور یافته‌اند.

وی با اظهار به اینکه بررسی تاریخ خطه آذربایجان حائز اهمیت است، بیان داشت: چگونگی نفوذ و ظهور قدرت‌های بیگانه و جریان‌های سیاسی، اقتصادی و فرهنگی در گذشته باید کنکاش شود.

نماینده ولی فقیه در ارتش جمهوری اسلامی ایران با اظهار به اینکه قبل از انقلاب کشور ما به عنوان یک کشور وابسته و عقب‌مانده شناخته می‌شد، اظهار داشت: امروز از انقلاب و کشور ما به عنوان پدیده قرن بیستم یاد می‌شود.

آل هاشم اظهار داشت: انقلاب اسلامی بزرگ‌ترین و توانمندترین نظریه‌پردازان را شگفت‌زده کرد، تا جایی که با وجود گذشت 35 سال ابعاد آن تحلیل نشده است.

وی مبارزه با استعمار، پایه‌گذاری قانون اساسی پویا، طرح ولایت فقیه، طرح اجتهاد پویا، تبیین اسلام ناب محمدی و اسلام ناب آمریکایی، تاکید بر اتحاد اسلامی در سطح جهان را از ابتکارات امام خمینی (ره) برشمرد.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش جمهوری اسلامی ایران اظهار داشت: ملت قهرمان آذربایجان و مردم شهیدپرور ارومیه برای اجرای آرمان‌های معمار کبیر انقلاب سر از پا نمی‌شناسند.

انتهای پیام/61002/صا30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول