اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

تجلی سی‌وپنجمین حماسه حضور ایران اسلامی/ کهگیلویه و بویراحمد

گشتاسبی: محال است ثمره خون شهدا را به دست دشمنان بسپاریم

فرمانده تیپ ویژه صابرین سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: آیا می‌شود پاسخگوی خانواده شهدا باشیم اما این انقلاب را به دست دشمنان بسپاریم؛ این از محالات است.

گشتاسبی: محال است ثمره خون شهدا را به دست دشمنان بسپاریم

به گزارش خبرگزاری فارس از گچساران، سردار امان‌الله گشتاسبی در تجمع پایانی راهپیمایی 22 بهمن این شهرستان اظهار کرد: آنچه را که امروز از حضور باشکوه مردم در 22 بهمن می‌بینیم چیزی جز حماسه، ایثار و گذشت نیست.

وی لزوم ایجاد انقلاب اسلامی، صیانت از انقلاب و تداوم این مسیر الهی را مهم‌ترین سرفصل‌های سخنرانی خود اعلام و افزود: انقلاب اسلامی ایران در شرایطی به پیروزی رسید که ایادی استکبار جهانی و آمریکا بر تمامی منابع این مملکت و مردم حاکم بود.

فرمانده تیپ ویژه صابرین سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان این‌که تمامی منابع کشور و ملت ایران در اختیار رژیم طاغوت و استکبار جهانی بود با طرح این سئوال که چرا عظمت انقلاب اسلامی هیمنه دشمن را به استیصال کشانده است، ابراز کرد: تا پیش از پیروزی انقلاب اسلامی بیش از 20 هزار مستشار نظامی در ارتش ایران فعالیت می کردند همچنین منابع عظیم نفتی ما در اختیار استکبار جهانی بود.

گشتاسبی تصریح کرد: امام راحل که مرجع بزرگی از تبار علی(ع) بود به حمایت از مردم انقلابی ایران قیام و نقشه‌های دشمنان را نقش بر آب کرد.

وی با تأکید بر این‌که امام راحل سه کار بزرگ انجام داد، گفت: امام برای خدا قیام کرد و برای خدا و این انقلاب با پذیرش تبعید و دوری از خانواده و کشور همچنین تقدیم فرزندش دین خود را به انقلاب ادا و حکومت پهلوی را از بین برد.

این فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی یادآور شد: امام هیچ‌گونه تبعیتی از غرب و شرق نداشت و به همین دلیل دشمنان توان خود را برای براندازی این انقلاب به کار بستند.

گشتاسبی ایجاد دردسر و مشکلات در درون کشور با حمایت از برخی طیف‌های سیاسی و ضد انقلاب در شرق و غرب، ایجاد ترورهای متعدد و مشکلات عدیده در نظام در نقاط مختلف کشور همچنین بی‌نظمی در کشور را از جمله دیگر اقدامات دشمن برای براندازی انقلاب عنوان کرد.

وی خاطرنشان کرد: امام راحل با هوشمندی تمام توطئه‌های استکبار را با حمایت مردم به شکست تبدیل کرد.

فرمانده تیپ ویژه صابرین سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تحمیل هشت سال جنگ علیه ملت ایران را به عنوان دیگر حربه‌های دشمن علیه ملت ایران عنوان کرد و افزود: در آن زمان خیل عظیم رزمندگان و بسیجیان عازم جبهه‌ها شدند که تقدیم هزاران شهید در این استان و گچساران در دوران دفاع مقدس بیانگر حضور ملت ایران در کنار امام بود.

گشتاسبی بیان کرد: اگر قصد معرفی انقلاب به جهان را داریم هشت سال دفاع مقدس برگ زرینی در تاریخ ایران اسلامی برای تبلور و ایجاد اقتدار نظام جمهوری اسلامی برای همه ملت‌های مسلمان است.

وی با طرح این سئوال که در طول عمر 35 ساله این انقلاب آیا روزی بوده که دشمنان برای براندازی این نظام مقدس تلاش نکرده باشند، گفت: مگر می‌شود در برابر این شهدا و این ملت که امروز در سراسر کشور حماسه آفریدند و در برابر 200 هزار شهید از نظام گذشت.

گشتاسبی ادامه داد: آیا می‌شود پاسخگوی خانواده شهدا باشیم اما این انقلاب را به دست دشمنان بسپاریم؛ این از محالات است.

فرمانده تیپ ویژه صابرین سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اظهارات دشمنان را دلیل ناتوانی و عجز آنها دانست و گفت: دشمن هم‌اکنون در ذلت بوده و در برابر این عظمت  مات و درمانده شده است.

وی با تأکید بر این‌که دشمنان در طول 35 عمر با برکت انقلاب اسلامی به دنبال سه هدف بودند، متذکر شد: دشمنان تلاش می‌کنند مردم را از انقلاب جدا کنند اما مردم به یاری خداوند و رهبر فرزانه انقلاب و حضور مقتدرانه در عرصه‌های مختلف با گام‌های استوار در مسیر انقلاب حرکت می‌کنند.

گشتاسبی عنوان کرد: دشمن بعد از رحلت امام تلاش کرده تا سیاست را به سمتی ببرد که سایه رهبری و ولایت در این مملکت از بین برود.

فرمانده تیپ ویژه صابرین سپاه پاسداران انقلاب اسلامی خاطرنشان کرد: اما امروز مقام معظم رهبری با درایت و هوشمندی انقلاب را در برابر همه توطئه‌ها نجات داده‌اند.

گشتاسبی تضعیف نمودن توکل به خدا، اسلام عزیز، قرآن و حاکمیت اسلام ناب محمدی(ص) را از دیگر نقشه‌ها و اهداف دشمنان عنوان کرد و گفت: ملت ایران تا به امروز در این زمینه با بصیرت و هوشمندی عمل کرده است.

وی حمایت مردم از نظام، ارکان دولت و تبعیت از مقام معظم رهبری را مشت محکمی بر دهان استکبار عنوان و با تأکید بر حضور با صلابت و همیشگی مردم در تمامی صحنه‌ها تصریح کرد: اگر دشمنان بفهمند ملت ایران در جایی کوتاه آمده، همان روز برای ضربه زدن به این نظام مقدس و الهی اقدام می‌کنند.

انتهای پیام/82014/ط40/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول