اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

تجلی سی‌وپنجمین حماسه حضور ایران اسلامی/ بوشهر

جواب دندان‌شکن مردم دیلم به یاوه‌گویان آمریکایی

امروز مردم دیلم همزمان با سراسر کشور در پاسخ به گزینه‌های روی میز آمریکا با حضور گسترده و پرشور خود در راهپیمایی یوم‌الله 22 بهمن مشت محکمی بر یاوه‌گویی سردمداران آمریکا و ایادی آن زدند.

جواب دندان‌شکن مردم دیلم به یاوه‌گویان آمریکایی

به گزارش خبرگزاری فارس از دیلم، مروز همه آمده بودند از پیر و جوان، بازاری و کارمند، ملوان و صیاد، کارگر و معلم، جانباز و رزمنده بسیجی و دانش‌آموز و حضور پرشور زنان دیلمی دراین مراسم بر شور و شعف این راهپیمایی افزوده بود.

مردم دیلم با شعار «مرگ بر آمریکا» و «مرگ بر اسرائیل و مرگ بر انگلیس»، «آمریکا عدوالله» و «استقلال آزادی، جمهوری اسلامی» به آمریکا و دشمنان نظام و اسلام نشان دادند که تا آخرین نفس در راه این انقلاب و دفاع از آرمان‌های امام و رهبری نظام ایستاده‌اند و از نظام و انقلاب و رهبرشان حمایت می‌کنند.

الله اکبر،لااله‌الاالله، مرگ بر منافق فتنه‌گر، تا پای جان حامی انقلابیم، اطاعت از رهبری صحبت ملت ماست، اطاعت از رهبری ضامن عزت ماست، ای رهبر آزاده آماده‌ایم آماده، 22 بهمن ماه یوم‌الله یوم‌الله، ادامه تحریم‌ها شیوه ابلهان است، فریاد هر دانشجو مرگ بر آمریکا، فریاد هر بسیجی مرگ بر آمریکا، فریاد روحانیت مرگ بر آمریکا شعارهایی بود که مردم دیلم با مشت‌های گره کرده و محکم‌تر از سال‌های گذشته در راهپیمایی باشکوه 22 بهمن سر می‌دادند.

میثاق با شهیدان میثاق با امام است، نه سازش نه تسلیم پیام ملت ماست، یاد امام خمینی پاینده باد، خامنه‌ای رهبر ما زنده باد، ما ملتی همیشه جاویدانیم، در راه حق همیشه پای جانیم، ما ذوالفقار حیدریم فداییان رهبریم، خامنه‌ای خمینی دیگر است ولایتش ولایت حیدر است و انرژی هسته‌ای نشان اقتدار است، شعار ما نبرد با آمریکاست، این سخن جاوید روح خداست از دیگر شعارهایی بود که دیلمی‌ها در راهپیمایی امروز سر می‌دادند.

حضور مسئولان از جمله امام جمعه، فرماندار، فرماندهان سپاه و نیروی انتظامی، روحانیت معظم، مسئولان ادارات و نهادها و کارمندان ادارات، زنان بسیجی و دانش‌آموزانی که با در دست داشتن تراکت‌ها و پرچم‌های سه رنگ جمهوری اسلامی جلوه‌ای زیبا به این حضور گسترده و انقلابی مردم شهرستان دیلم بخشیده بود.

راهپیمایی مردم دیلم در ساعت 9.30 صبح از میدان هفت تیر آغاز شد و تا مصلی نمازجمعه دیلم محل برگزاری مراسم یوم‌الله 22 بهمن ادامه یافت و در ادامه نیز امام جمعه دیلم و نماینده مردم بوشهر، گناوه و دیلم به ایراد سخنرانی پرداختند.

در ادامه مراسم برنامه‌هایی از جمله خواندن مقاله، قرائت شعر محلی توسط مختار تنگسیری شاعر محلی و همچنین اجرای برنامه توسط گروه رزمی‌کاران کانون بسیج شهید فهمیده برگزار شد.

انتهای پیام/66006/خ30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول