اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس دفتر نمایندگی شورای نگهبان در کهگیلویه و بویراحمد:

اطاعت از امر ولی‌فقیه بر گزینه‌های دشمن مهر باطل می‌کوبد

رئیس دفتر نمایندگی شورای نگهبان در کهگیلویه و بویراحمد گفت: تبعیت و اطاعت از امر ولی‌فقیه بر همه گزینه‌های دشمن مهر باطل می‌کوبد.

اطاعت از امر ولی‌فقیه بر گزینه‌های دشمن مهر باطل می‌کوبد

به گزارش خبرگزاری فارس از باشت، پیش از ظهر امروز همزمان با کشور، مردم شهرستان باشت با اتحاد و یکپارچگی در راهپیمایی تاریخی و حماسی 22 بهمن شرکت کردند.

حجت‌الاسلام قدرت‌الله خرم‌روز در مراسم راهپیمایی 22 بهمن ماه باشت ضمن تقدیر و تشکر از آحاد مردم که حضورشان بار دیگر موجبات افتخار، عزت و سربلندی ملت را فراهم کرده و با چنین نظم و شکوهی این مراسم حماسی را برگزار کرده‌اند، اظهار کرد: این حضور از شعور ملت و ارادت مردمان انقلابی کشور به انقلاب و امام است و روز افزون است.

مسئول دفتر نمایندگی شورای نگهبان در کهگیلویه و بویراحمد ادامه داد: پیروزی انقلاب اسلامی در بهمن 57 به رهبری معمار کبیر انقلاب، آن پیر سفر کرده و به پشتوانه حضور مردمی و حمایت‌های همه جانبه اقشار ملت ایران در هر حزب و گروهی و پس از مبارزات و جان فشانی‌های بی‌نظیر مردم در حالی صورت گرفت که استکبار جهانی هرگز به ذهن خود چنین اتفاقی را تصور نمی‌کردند که در چنین زمانی این مردم با دستان خالی چنین انقلابی را به وجود آورند.

وی در سخنان خود؛ انقلاب ایران را انفجاری از نور در ایران و خاورمیانه دانست و گفت: انقلاب ما در حالی به وقوع پیوست که ملت‌های جهان از غرب و شرق از طاغوت و رژیم پهلوی حمایت‌های همه جانبه می‌کردند ولی امام و ملت ایران تنها و با دل‌های متحد و دستان گره کرده و چشمانی بیدار توانستند پس از تقدیم شهدای بی‌شمار به اسلام و انقلاب به هدف والا و ارزشی خود دست یابند و تجلی آزادگی در ایران حقیقت پیدا کند.

حجت‌الاسلام خرم‌روز خاطرنشان کرد: ملت ما توانستند پس از هزار و 400 سال خون دل خوردن دست به تحقق انقلابی بزنند در حالی که توطئه‌ها و فتنه‌های فراوان دشمن از داخل و خارج در کمین مردان ملت انقلابی بود.

این استاد حوزه تصریح کرد: خطاب به کسانی که در مقابل ایران می‌گویند ما گزینه‌های مختلفی روی میز داریم می‌گوییم این حضور ما همراه با وحدت، یکپارچگی و مشت‌های گره کرده که گوش به فرمان ولایت فقیه تا پای جان ایستاده‌اند همان گزینه اصلی روی میز ملت ایران است.

رئیس دفتر نمایندگی شورای نگهبان در کهگیلویه و بویراحمد ابراز داشت: ملت ایران هنوز فراموش نکرده‌اند که هشت سال جنگ ناخواسته و تحمیل سخت‌ترین تحریم‌ها از زمان انقلاب توسط کشورهای غربی برای ضربه زدن به این انقلاب بوده اما شاهد بودیم که هیچ یک از آنان نتوانستند کوچکترین نقشی را در ضربه به انقلاب داشته باشند چرا که ملت ایران هوشیار و آگاهند.

خرم‌روز در ادامه گفت: ایستادگی ملت ایران در برابر ظلم و استکبار جهانی باعث شد که پس از سال‌ها کشور‌های غربی به پای میز مذاکرات بنشینند و فهمیدند با ظلم و زور نمی‌توانند بر ملت ایران چیزی را تحمیل کنند.

وی اضافه کرد: دشمنان ایران از قدرت و عزت ملت باخبرند و باید بدانیم اگر آمریکا حریف ایران می‌شد لحظه‌ای درنگ نمی‌کرد و به ایران فرصتی نمی‌داد.

انتهای پیام/82009/صا30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول